Begin mei e-mail gehad over de nieuwe Mediabox Next.
De Next en de nieuwe router thuisgekregen, maar door het lezen van de vele negatieve berichten op dit forum en kinderziekten, nog vers in geheugen van de Horizon, waren we wat huiverig geworden om de Next te instaleren. Gebeld met Ziggo klantenservers maar het bleek dat de horizon al verwijderd was bij onze producten en alle gegevens niet meer te achterhalen waren dus toch de Next maar instaleren!
Instaleren ging vlot, effe wennen met gebruik en wat de mogelijk heden zijn.
In middels kregen we twee (2) Mediaboxen XL thuisgestuurd!!!??
Na drie weken de Next in gebruik krijgen we een melding op het tv scherm
"Momentje alle zenders uit je tv. pakketzijn binnenkort beschikbaar duurt het langer dan 15 min. neem dan contact op met Ziggo.nl/contact".
Dit staat er inmiddels al bijna 10 dagen en hebben we alleen ned.1 2 3. en verder niets meer.
Al vele uren gebeld met klantenservers, alles steeds weer opnieuw uitleggen, de mensen die je te woord staan beloven allemaal dat het goed komt!
Er wordt een order gemaakt van de klacht, deze gaat via via uiteindelijk naar India maar onderweg wordt de order afgewezen en gebeurt er gewoon weer niks tot wij weer bellen en het hele verhaal weer van voren af aan begint.
Kort samen gevat: Mediabox Next in de kast, in Mijn Ziggo onder producten: Mediabox XL, door iets of iemand veranderd. Hoe moeten wij dit aanpakken dat het weer omgedraaid wordt, de Next in het pakket zodat wij weer normaal alles kunnen zien en gebruiken.
Het geduld en onbegrip raak op.
met vriendelijk groet Sjaak