sjaco1

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next: Ziggo, los het op!

Begin mei e-mail gehad over de nieuwe Mediabox Next.
De Next en de nieuwe router thuisgekregen, maar door het lezen van de vele negatieve berichten op dit forum en kinderziekten, nog vers in geheugen van de Horizon, waren we wat huiverig geworden om de Next te instaleren. Gebeld met Ziggo klantenservers maar het bleek dat de horizon al verwijderd was bij onze producten en alle gegevens niet meer te achterhalen waren dus toch de Next maar instaleren!
Instaleren ging vlot, effe wennen met gebruik en wat de mogelijk heden zijn.
In middels kregen we twee (2) Mediaboxen XL thuisgestuurd!!!??
Na drie weken de Next in gebruik krijgen we een melding op het tv scherm
"Momentje alle zenders uit je tv. pakketzijn binnenkort beschikbaar duurt het langer dan 15 min. neem dan contact op met Ziggo.nl/contact".
Dit staat er inmiddels al bijna 10 dagen en hebben we alleen ned.1 2 3. en verder niets meer.
Al vele uren gebeld met klantenservers, alles steeds weer opnieuw uitleggen, de mensen die je te woord staan beloven allemaal dat het goed komt!
Er wordt een order gemaakt van de klacht, deze gaat via via uiteindelijk naar India maar onderweg wordt de order afgewezen en gebeurt er gewoon weer niks tot wij weer bellen en het hele verhaal weer van voren af aan begint.
Kort samen gevat: Mediabox Next in de kast, in Mijn Ziggo onder producten: Mediabox XL, door iets of iemand veranderd. Hoe moeten wij dit aanpakken dat het weer omgedraaid wordt, de Next in het pakket zodat wij weer normaal alles kunnen zien en gebruiken.
Het geduld en onbegrip raak op.
met vriendelijk groet Sjaak
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sjaco1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mediabox Next: Ziggo lost het op.

Update van mijn verhaal van een paar dagen geleden.
Een dame van de klantenservice heeft zich er in vast gebeten wat geholpen heeft.
Zo belde, wat ze beloofd had, nog netjes op om te zeggen dat alles weer goed staat in mijnziggo producten lijst, keurig mag ook wel een gezegd worden.
Groeten Sjaco

Bekijk in context

5 Reacties 5
Verwijderd account
Niet van toepassing
sjaco1

Jeetje hier wordt je niet vrolijk van. Hier is echt iets goed mis gegaan. Misschien dat een Ziggo mod dit zo snel mogelijk kan oppakken. Of anders een Super Expert die deze topic kan doorzetten naar een Ziggo mod. Zal uiteindelijk best goed komen maar in sommige gevallen moet je heel veel geduld hebben.
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
Ik zou een box zwap vragen dat wordt sneller verwerkt. Dan krijg je een nieuwe box die ook gelijk goed in het systeem staat. En kun je naar binnenkomst van de nieuwe de oude boxen die niet meer in het systeem staan terug sturen naar ziggo. Als ik je bericht zo lees gaat dat sneller dan via via. Ik weet uit ervaringen bij ziggo dat dit soort problemen soms erg lang kunnen duren.
Verwijderd account
Niet van toepassing
horizonfreak

Goeie tip voor sjaco1 Maar laten we even eerlijk zijn de topicstarter heeft herhaaldelijk gebeld kunnen ze daar bij Ziggo niet zelf op dit idee komen.
sjaco1
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Mediabox Next: Ziggo lost het op.

Update van mijn verhaal van een paar dagen geleden.
Een dame van de klantenservice heeft zich er in vast gebeten wat geholpen heeft.
Zo belde, wat ze beloofd had, nog netjes op om te zeggen dat alles weer goed staat in mijnziggo producten lijst, keurig mag ook wel een gezegd worden.
Groeten Sjaco
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Blij dat het is opgelost Sjaco. Veel kijkplezier gewenst!

Uitgelicht topic