Mediabox Next: TV apps

• 7 maart 2019
  • 121 Reacties
  • 39220x Bekeken

Toon eerste bericht

121 Reacties

-------------------------------------------------------------------------
Aps moeten worden ontwikkeld ism de Content Provider.
Dat is een technische horde en een samenwerkingshorde. Rechten enzo.
Niet alles gaat in de praktijk precies zoals jij dat wilt.
Welk probleem denk jij dat er is met Amazon?
Misschien zit het nu nog wel niet in de plannen van Liberty Global.
Dat kan natuurlijk veranderen in de loop der tijd.
Vooralsnog een alternatief gebruiken waarmee wel kan, wat je wilt.
--------------------------------------------------------------------------------
Gezien het feit het een “eigen” app store van Ziggo is, is het de vraag of deze up-to-date gehouden blijft worden en indien nodig eventuele bugfixes worden doorgevoerd. Hopelijk is dit het geval.

Ik zou persoonlijk graag de volgende apps toegevoegd zien:

• Spotify
  • Twitch
  • Nu.nl
PS: en voeg aub eens een “alleen audio” optie toe aan de ziggo go app. (Handig voor in de auto of voor onderweg met oordopjes in 😉 )
Spotify app toevoegen in de app store zou erg fijn zijn
Reputatie 6
Badge +2
Een paar onzin apps, zoals Italiaanse TV, mogen er dan wel af. . .

Wat voor de 1 onzin lijkt, is voor de ander een aanvulling. Ik kijk zelf met regelmaat de Franse app. Ik heb zelf weer niets met Spotify, dumpert, etc. Spotify draai ik via de pc als ik werk. Dumpert kan je al via de mobiele bekijken, idem Nu.nl. Daar zie ik de meerwaarde niet van. Maar goed, ieder zijn meug. Gewoon zo breed mogelijk maken. Dan komt iedereen aan zijn trekken.

Van mij mag er trouwens meer apps komen a la TV Francaise en TV Italiano. Mijn voorkeur is dan TV Deutschland met Duitse kanalen die niet bij Ziggo zijn (SWR, 3sat, Kika b.v.).

De wens voor NPO Start steun ik.

Kan er een app voor komen? Amazon is het grootste bedrijf van de wereld. Waarom is de app nog niet op de Mediobox Next?

Alleen wel met de minste abonnee's in Nederland. Qua on-demand lopen ze flink achter t.o.v. Netflix en Videoland. Hopelijk komt Disney+ wel erbij zodra dat start.
Reputatie 1
Wat ik mis (wat de Mediabox XL wel had), is dat je je videos van je NAS af kon spelen.

Zou dus erg fijn zijn, als een app erop komt die dan via één of andere protocol de videos van uit netwerk af kan spelen.
Goed bezig devs! De genoemde apps werken goed en snel!

Mijn xbox one hoeft iig niet meer aan om Netflix te kijken!!

Waar mijn hartje pas echt sneller van zou gaan kloppen is een Amazon Prime app 🙂

Hopelijk kunnen we deze spoedig tegemoet zien, net als de andere uitstekende apps 😉
Reputatie 1
Badge
Als ik wil casten zie ik geen Ziggo.....

Sorry laat maar, ligt aan de app waarmee ik wil casten. De een wel en de andere niet.
Bestaat de mogelijkheid om Kijk toe te voegen? Met een bijbehorend abonnement kun je dan je programma's terugkijken.
Hier ook de grote wens om Plex en spotify en Prime video zou ook fijn zijn.
Reputatie 7
Badge +2
Ik zit verbijsterd te kijken naar al die verzoeken om een bepaalde app binnen de Next op te nemen c.q. op vragen/ opmerkingen omtrent aanwezige apps. Dit gezien het feit dat niemand van Ziggo hier in 2 maanden op heeft gereageerd😂😂😂
Reputatie 6
Badge +2
Ik zit verbijsterd te kijken naar al die verzoeken om een bepaalde app binnen de Next op te nemen c.q. op vragen/ opmerkingen omtrent aanwezige apps. Dit gezien het feit dat niemand van Ziggo hier in 2 maanden op heeft gereageerd😂😂😂

Maar dat wil niet zeggen dat ze het niet zien. Ze zullen ongetwijfeld wel alle topics lezen.
Reputatie 7
We lezen uiteraard mee en zien al jullie wensen. Dit wordt gebundeld en kenbaar gemaakt. Wat er wordt toegevoegd en verbeterd aan de Next vind je in het topic Alles over de software update van de Mediabox Next. Daar vind je terug wat er is veranderd na elke update.
Reputatie 7
Badge +2
Bedankt @Michael Ziggo!
Reputatie 2
Badge
Ik heb een Vimeo account. Daarop staan ook eigen mp4 opnamen, kan ik inloggen via de rtv app van vimeo?
Reputatie 1
Kodi lijkt mij een hele fijne toevoeging in Apps.
Een netwerk mediaplayer voor al je eigen digitale content.
Reputatie 1
Badge
De Netflix app in UHD (ook Love Nature) kijken is gelukt op mijn Samsung UE55HU7500 tv, via HDMI poort 3, poort 1 met "UHD color on" werkt niet.

De apps, die ik veel gebruik op deze tv, welke ik nog mis zijn:
  • Plex
  • Spotify
  • Amazon Prime
  • Kijk
  • TuneIN
Het toevoegen hiervan zou de Next volledig standalone maken! Waardoor ook de afstandsbediening van de tv in de la kan. 😉
@Peter Groningen
Wat je met de Plex DLNA Server zou willen op de Next, snap ik niet.
Welke media op de Next zou je zo willen delen op je netwerk?
Dat zouden dan de On-demand Internet Streams moeten zijn voor Replay, Opnames etc.
Zo eenvoudig gaat dat niet en ik denk dat er geen ambitie is bij Liberty Global dit zo te gaan doen.

Wat wel node gemist wordt is een DLNA Client op de Next, om media van bv een Plex Server in je netwerk te kunnen bekijken op de Next. Op de MBXL was die er wel.
Waarom niet meteen op de Next, is giswerk.
Reputatie 1
Badge
@Peter Groningen
Wat je met de Plex DLNA Server zou willen op de Next, snap ik niet.
Welke media op de Next zou je zo willen delen op je netwerk?
Dat zouden dan de On-demand Internet Streams moeten zijn voor Replay, Opnames etc.
Zo eenvoudig gaat dat niet en ik denk dat er geen ambitie is bij Liberty Global dit zo te gaan doen.

Wat wel node gemist wordt is een DLNA Client op de Next, om media van bv een Plex Server in je netwerk te kunnen bekijken op de Next. Op de MBXL was die er wel.
Waarom niet meteen op de Next, is giswerk.

De Plex server draait op mijn PC, mijn tv heeft een Plex app, welke app ik mis op de Next.

Plex biedt zoveel meer. Gebruik dit op alle tv's voor het sorteren en afspelen van al mijn eigen media welke ik op mijn NAS heb staan, vakantiefilms, foto albums, muziek en dergelijke.
Het is niet voor niets een van de meest gebruikte app/server voor het afspelen van eigen media, zit standaard op veel tv's en meerder gebruikers hier noemen Plex ook als een gemis op de Next.

Your Media | Plex
Ik zou graag de onderstaand app op de mediabox next zien.

* Storytell

mvg Leon
Om eerlijk te zijn vind ik dat er momenteel erg weinig apps zijn om uit te kiezen. Wat ik het meest mis is Spotify en een app om diverse media zoals foto's en video's van bv een harde schijf, server of mobiele telefoon af te spelen of te streamen.
Hoi

Ik zou graag de volgende apps willen voordragen;
Amazon Prime, Horrify, Deezer/Spotify etc..

Verder bevalt Next mij, tot nu toe, supergoed.

Deezer zit er al op, sorry ik ben ook nog maar nieuw hier en met Next.😞
Reputatie 2
Hoi

Ik zou graag de volgende apps willen voordragen;Amazon Prime, Horrify, Deezer/Spotify etc..

Verder bevalt Next mij, tot nu toe, supergoed.

Deezer zit er toch op.
Ja veel beter dan die horizon box maar waar is bijvoorbeeld de twitch of spotify app, jammer dit
Ik hoop dat Disney+ er snel bij komt, is pas een dag oud dus ik wacht rustig af, maar hoop dat het voor 12 november geregeld kan worden
Reputatie 2
Badge
Persoonlijk vind ik het toch wel wat jammer dat het app-system op de Next nog gesloten is. Ik hoopte toch stiekem dat het iets van Android TV zou hebben, waar je zelf kan kiezen uit een gigantisch aanbod van apps.

Reageer