Vraag

mediabox next tov mediabox xl

• 21 mei 2020
  • 12 reacties
  • 863 keer bekeken

Beste leden van deze community,

ik heb een mediabox XL en met mijn pakket kan ik voor een paar Euro meer een mediabox nest krijgen.

nu is mijn vraag of dit een daadwerkelijke meerwaarde heeft ten opzichte van mijn huidige box.

Ik hoor graag de ervaringen van de mensen die XL hebben omgeruild voor een next.

Met vriendelijke groet Johan.

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +19

Die mensen moeten er voldoende zijn, dus ik geef het topic even een schopje omhoog en verwacht dat men zeker op je vraag zal reageren. Ik heb er helaas zelf geen ervaring mee. 

Hey @Johanrrsm en welkom hier bij de Community! 

Logisch dat je wat ervaringen wilt horen voordat je je abonnement gaat wijzigen! Mijn eigen ervaring kan ik zeker met je delen echter ik heb zelf nooit een Mediabox XL gehad, enkel getest op kantoor en ik ben misschien een klein beetje bevooroordeeld :thinking: Had je dit topic al gevonden? Dat is een topic bomvol ervaringen van Mediabox Next gebruikers. Ik hoop dat het je helpt om een keus te maken!

Reputatie 1

Ik ken beide niet op basis van meerdere topics is in mijn ogen de samenwerking met de Ziggo GO app mogelijk een pre, of het stukje UHD nu zoveel uitmaakt uitgaande van het huidige aanbod zal dat tegenvallen.

Geen idee verder hoeveel een "paar" euro is als ik de huidige pakketten voor nieuwe klanten bekijk betwijfel ik persoonlijk of de Next het verschil maakt.

Reputatie 7
Badge +27

Even wat me zo even te binnen schiet.

Voordelen next.

Cloudopname, opnames op diverse apparatuur af te spelen. Opnemen via EPG makkelijk.
400 uur opnemen.
Gebruiksvriendelijk, redelijk eenvoudige afstandsbediening.
Snel.
4k. Maar nog weinig aanbod.
Energievriendelijk.
Klein.
Spraakbediening

Nadelen

Cloudopname, vaste voor en nalooptijden. Alleen opnemen via EPG. Gevoelig voor EPG fouten.
Opnames maar 1 jaar beschikbaar. Afhankelijk van ziggo voor opname.
Zonder internet alleen live TV.