Mediabox Next: Tips & Tricks

• 7 maart 2019
  • 80 Reacties
  • 63870x Bekeken
Mediabox Next: Tips & Tricks

Toon eerste bericht

80 Reacties

Badge
Hier worden het activatiekosten genoemd, aan mij werd verteld dat het kosten waren vanwege het terugsturen van de oude mediabox. Heb je niets terug te sturen zijn het dus activatiekosten. Hoe dan ook je betaald 19,95€ per bestelling van de Next.
Bij elke nieuw apparaat betaal je Activatiekosten. Ook als het een ander apparaat vervangt. Zoals MBXL door Next.
Hoelang dit al zo gaat, weet ik niet.
Het is, zoals het is. Of je dit nu leuk vindt of niet.
Ok... Telefonisch niet gemeld bij de bestelling... wordt weer een belletje naar Ziggo als de nota binnen komt 😉
Reputatie 7
Badge +28
@janriedijk Ik vermoed dat dat niets uit haalt. Je hebt de bestelbevestiging per mail binnen gekregen waar zulke informatie ook op staat.
Als je een serie op de Horizon XL inprogrammeert en een opgenomen aflevering daarna nog een keer word uitgezonden word die herhaling niet door de XL opgenomen, er zal zoiets als een flag 'reeds opgenomen' bij die aflevering staan. Nu heb ik zonet van de helpdesk begrepen dat de NEXT geen flags gebruikt, m.a.w. als ik op de NEXT een serie inprogrammeer zal alles van die serie worden opgenomen, dus ook de afleveringen die al eerder geweest zijn, het zou fijn zijn als de flags van de XL ook op de NEXT ingevoerd kunnen worden.

Reageer