Vibram Barefoot

Level 7
  • 166Posts
  • 8Oplossingen
  • 28Likes

Mediabox Next springt tijdens radio luisteren terug naar TV signaal.

Beste mensen van Ziggo, voor de rest uiterst tevreden met alles behalve de next box luister je naar digitale radio en ja hoor na ca 4 uur schakelt ie nog steeds weer over naar het tv signaal (irritant). Is hier al een oplossing voor, tv beeld geweldig. Waarom hebben ze bij KPN er dan geen last van? Niet dat ik over ga stappen hoewel ik dit wel heb overwogen. Wanneer kunnen we  gewoon digitale radio luisteren zonder onderbrekingen. Het moet toch mogelijk zijn.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
2 Reacties 2
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Tweety

Level 4
  • 40Posts
  • 0Oplossingen
  • 12Likes

Ik als klant heb het recht dat deze (al maanden) bij Ziggo bekende BUG opgelost wordt en zeker niet verbeterd. Daarbij zou het fijn zijn dat wij als klant op de hoogte gebracht zouden worden wanneer Ziggo voornemens is update uit te rollen waardoor de door Ziggo bekende problemen omtrent het verspringen van het radiosignaal tot het verleden behoort. De aanduiding “bij de volgende update” geeft geen tijdsbestek aan. Ik ben van menig dat Ziggo per direct de klant moet compenseren wegens het feit dat door Ziggo geleverde apparatuur niet werkt / voldoet naar behoren en dat met deze apparatuur het niet mogelijk is om ongestoord naar de radio te luisteren wat ziggo wel belooft volgens zijn voorwaarden en waar ik als klant ook mijn abonnement geld voor betaal.

Uitgelicht topic