ArthurH

Level 4
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Mediabox Next + programma informatie.

Excuus, het zal er zijn maar ik kan het niet vinden. Als ik in de tv-gids in de Ziggo go app op een programma ga staan en ik click daarna op " lees meer" dan krijg ik veelal een heel verhaal. Dit is zeker bij een film welkom. Hoe kan ik deze extra informatie ook in de tv-gids op de next zien?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Tsja, de app is wat dat betreft uitgebreider dan de box.

Bekijk in context

16 Reacties 16
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Hier in dit topic Media Box Next - Afstandsbediening

Staat alles keurig omschreven.

Je drukt op het knopje links onder de homeknop op rechts zie je de TV knop.
Dan zie je de gids en als je op een programma gaat staan dan krijg je de informatie.
ArthurH
Topicstarter
Level 4
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Nee, dan krijg je, volgens mij, een paar regels informatie en niet het gehele verhaal. Click maar eens op lees meer in de Ziggo Go app en vergelijk.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Als ik in de Ziggo Go app de TV gids open dan krijg ik het volgende. Dit krijg je ook op de Next.

ArthurH
Topicstarter
Level 4
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
klopt, maar hier staat ook “lees meer” (oranje). Dit mis ik bij de box.
ArthurH
Topicstarter
Level 4
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Misschien ben ik niet duidelijk genoeg. In de app kan je bijvoorbeeld de imdb rating zien. Dit lukt mij niet in de box. Iemand?
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Tsja, de app is wat dat betreft uitgebreider dan de box.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Kijk daar heb je het antwoord van Steefb de app geeft meer info dan de Next ArthurH
ArthurH
Topicstarter
Level 4
  • 49Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Ehhhh, dat was al pijnlijk duidelijk...... Ik zocht meer naar de oplossing. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat dit niet "ingebakken" zit in de Next.
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Hallo ArthurH,

Ja helaas is dit wel het feit op dit moment.
Wellicht dat er in de toekomst meer info bij komt, maar voor nu is deze er niet.

Gr,
Henk_K

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Duidelijk (ik was ook op zoek naar deze mogelijkheid). Jammer dat de programma gids (EPG) op de Mediabox Next nu nog maar (maximaal) 3 regels tekst bevat (in tegenstelling tot de Ziggo GO app, waar wel uitgebreidere informatie wordt getoond over de film of het programma). Op de Mediabox XL kreeg je deze informatie wel te zien vanuit de EPG. Voor het kunnen beoordelen of een film (of ander programma) de moeite waard is om te kijken, vind ik 3 regels tekst wel een beetje weinig. Om nu elke keer de Ziggo GO app te moeten raadplegen (als je de televisie gebruikt), is ook niet handig. Hopelijk kan deze wens in een toekomstige update van de Mediabox Next worden meegenomen. Op dit punt na ben ik verder erg tevreden over de Mediabox Next (nu 3 dagen in bezit).
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Goed te horen Henk_K dat het bevalt, en de toekomst bied mogelijkheden en komt vast goed zoals Ronald Ziggo het omschrijft.

En voor vragen kan je altijd bij de Community terecht :blush:
Ronald Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5201Posts
  • 278Oplossingen
  • 357Likes
Ik begrijp je volkomen Henk,

Daarom verwacht ik hier wel verbetering in in de toekomst, alleen hebben we nu eerst het goed werkend krijgen van de systemen voor ogen. Ik weet wel dat er naast dat gedeelte gewerkt wordt aan verbetering voor de interface en instellingen. Maar inhoudelijk kan ik daar niks zinnigs over zeggen.

Gr,
Oopsididitagain

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Henk_K wrote:
Duidelijk (ik was ook op zoek naar deze mogelijkheid). Jammer dat de programma gids (EPG) op de Mediabox Next nu nog maar (maximaal) 3 regels tekst bevat (in tegenstelling tot de Ziggo GO app, waar wel uitgebreidere informatie wordt getoond over de film of het programma). Op de Mediabox XL kreeg je deze informatie wel te zien vanuit de EPG. Voor het kunnen beoordelen of een film (of ander programma) de moeite waard is om te kijken, vind ik 3 regels tekst wel een beetje weinig. Om nu elke keer de Ziggo GO app te moeten raadplegen (als je de televisie gebruikt), is ook niet handig. Hopelijk kan deze wens in een toekomstige update van de Mediabox Next worden meegenomen. Op dit punt na ben ik verder erg tevreden over de Mediabox Next (nu 3 dagen in bezit).
Oopsididitagain

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik ben het met Henk even vele anderen eens. Waardeloze informatie bij het programma. Die 3 regels daar kan ik niets mee. Ik wil meer! Uitgebreide tekst en bij film ook de IMDB! Dat kan toch niet al te ingewikkeld zijn om in te laden. De informatie is beschikbaar.
Ondoordacht van Ziggo.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Oopsididitagain wrote:
Ondoordacht van Ziggo.

En straks weer klagen dat de Next zo traag is ......
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Oopsididitagain Ronald van Ziggo schreef eerder over dit probleem.

Ronald Ziggo wrote:

Daarom verwacht ik hier wel verbetering in in de toekomst, alleen hebben we nu eerst het goed werkend krijgen van de systemen voor ogen. Ik weet wel dat er naast dat gedeelte gewerkt wordt aan verbetering voor de interface en instellingen. Maar inhoudelijk kan ik daar niks zinnigs over zeggen.
Gr,

Uitgelicht topic