1
Vraag
2
Reacties
dnbas

Level 1
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next "overruled" HDMI ingangen

Ik heb sinds deze week de Mediabox Next en deze werkt prima, alleen kwam ik er achter dat switchen naar andere HDMI ingangen dan niet meer gaat.
Ik heb een LG OLED tv met de NEXT en een Nvidia Shield Mediaplayer, omdat LG niet alle codex ondersteunt.
Als ik nu de Shield aanzet gaat TV de hele tijd op en neer tussen de Shield en de Next, de Shield wordt dan steeds weer uitgeschakeld en de Next neemt dan uit zichzelf weer over.
Alleen alles uitzetten, TV met eigen AB weer aanzetten en Shield met eigen AB aanzetten geeft dan beeld van de Shield.
Dit werkt heel vervelend, is hier een oplossing voor?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Welkom dnbas op de Community

Update: ***Inmiddels is met de update 4.17 dit probleem opgelost***

Blij dat de Next op het HDMI probleem na wel goed bevalt. Probleem - issue is bekend bij Ziggo alleen nog niet bekend wanneer en met welke update dit word opgelost.

Je kan eventueel een HDMI Cec Killer kunnen toepassen. Of met de Sourceknop onderop rechts op de Afstandsbediening naar je HDMI poort switchen en dan kan je met de Rode knop de Next uit doen zonder dat de TV uit gaat.

Maar houd voorlopig even de Community in de gaten voor als er een oplossing komt, deze wordt meestal in een Sticky topic uitgelicht dooreen Ziggo Moderator.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Welkom dnbas op de Community

Update: ***Inmiddels is met de update 4.17 dit probleem opgelost***

Blij dat de Next op het HDMI probleem na wel goed bevalt. Probleem - issue is bekend bij Ziggo alleen nog niet bekend wanneer en met welke update dit word opgelost.

Je kan eventueel een HDMI Cec Killer kunnen toepassen. Of met de Sourceknop onderop rechts op de Afstandsbediening naar je HDMI poort switchen en dan kan je met de Rode knop de Next uit doen zonder dat de TV uit gaat.

Maar houd voorlopig even de Community in de gaten voor als er een oplossing komt, deze wordt meestal in een Sticky topic uitgelicht dooreen Ziggo Moderator.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic