Mediabox Next: opnemen werkt niet gelijk na de installatie

  • 28 mei 2019
  • 5 Reacties
  • 265x Bekeken

Gisteren de nieuwe mediabox next ontvangen aangesloten top deed het gelijk.
Alleen kan ik niet opnemen en terug kijken heel irritant.
Gebeld met Ziggo die zeiden morgen moet die het doen.
Nou 24 uur veder nog niks.
Al tig keer de modem uitgezet en weer op nieuw opgestart.
Media box uitgezet zelfs de stroom eraf gehaald maar niks.
Op Ziggo Go app kan ik ook niks.
Maar op mijn Ziggo staat wel al de nieuwe box de next...
Weet iemand wat ik kan doen of proberen...
#dtv


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Zet de Next aan: Klik in Mijn Ziggo onder de Next op de link en op de volgende pagina Opnieuw ophalen.
Mogelijk dat dit de mogelijkheden doorzet naar je Next.

Is dit niet het geval, dan blijft er nog wat hangen in de activatie.

Een Ziggo moderator kan kijken of hij er nog een schop tegen kan geven.
(Dit is niet altijd mogelijk en moet de tijd zijn werk doen.)
@Be rt Super thnxs heb ik gedaan nu even kijken over half uurtje als het gewerkt heeft @
Reputatie 7
@Passie Hoe hangt de vlag er inmiddels bij? Kun je inmiddels opnemen en terugkijken?
@Passie Hoe hangt de vlag er inmiddels bij? Kun je inmiddels opnemen en terugkijken?


Ja sinds dinsdag 19.00 uur kunnen wij alles opnemen en terug kijken.
Hhelemaal blij met #ziggo
Reputatie 7
Top! Bedankt voor je reactie, dat wordt altijd gewaardeerd. Omdat het is opgelost zal ik dit draadje sluiten.