Beantwoord

Mediabox Next - ondertiteling doet het niet meer.

• 30 maart 2019
  • 111 Reacties
  • 18152x Bekeken

Toon eerste bericht

111 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
@Eds schreef: "Men geeft immers zelf aan dat e.e.a. nog niet goed werkt dus kan men de incasso gedurende de tijd dat men weet dat er een niet goed werkend product wordt geleverd, aanpassen. Ik denk dat een ieder het daarmee eens kan zijn. "

Dat zou heel fijn zijn, maar ik heb het vermoeden dat dit een lastige wordt.
De facturen worden automatisch een aantal dagen voor de incassodatum aangemaakt met de incasso opdracht voor de betaling van de volgende maand, want je betaald de maand vooruit.
De tijd dat een storing kan duren kun je ook lang niet altijd niet van te voren weten.
Als de factuur net gemaakt is met een incasso opdracht en er is hierna een storing, dan zou het de volgende maand pas ingaan.
Maar als het dan 3 weken daarna weer werkt, moet je weer activeren en dan betaal je weer de volgende maand, dus geen korting op je factuur.
En je past dan in de toekomst de korting te en het moet per datum in het verleden gecompenseerd worden, ik ben bang dat een factureringssysteem hier niet tegen kan.
Reputatie 7
Badge +2
@Serkan Ziggo vanavond maak ik een, voor mij, hele nieuwe mee. Ik kijk BBC 1 Eastenders met ondertiteling slechthorende standaardtaal (staat bij mij ingesteld op Engels). Omstreeks 20.45 uur denk ik even via Go app naar PSV op RTL 7 te kijken. Om vrouw niet te storen met tv kijken zet ik ondertiteling op de Go app op Nederlands - gebeurd niets op de app want er zijn geen subs. Echter op TV gaat de ondertiteling uit (gecontroleerd via contextmenu)!!! Dit een paar keer getest en in- of uitschakelen van ondertiteling op de Go app op hele andere kanalen schakelt dus ondertiteling uit op TV!
Ik denk dat toch nader onderzoek vereist.
Reputatie 7
Badge +35
@Condor1960 In dit topic wordt het ook ervaren op verschillende manieren op verschillende apparaten: https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/na-het-starten-van-ziggo-go-op-de-tablet-staan-de-ondertitels-aan-samsung-galaxy-tab-a-2016-42606
Reputatie 7
Badge +2
@Be rt bedankt voor jouw link. Ik kijk eigenlijk nooit via de app en zeker nooit i.c.m. met live TV en tegelijktijdig kijken op een mobieltje. Ik ga e.e.a. nog uitproberen want ik sta hier toch wel van te kijken. Ik ben toch wel afhankelijk van ondertiteling slechthorenden en lijkt mij toch een probleem dat personen zoals ik straks gewoon de onsertiteling SH missen wanneer een gezinslid, die 360 graden meekijkt, aan ondertiteling werkt en bij TV kijken de subs SH verziekt.
Sta tevens te kijken dat niemand dit eerder genoemd heeft. Ik zie zo de situatie voor me dat pa of ma loopt de janken dat ondertiteling het steeds niet doet terwijl zoontje- of dochterlief boven op de slaapkamer steeds de subs uitschakeld.
Ik denk niet dat Ziggo heel veel doet aan klachten-/ storinganalyses.
Reputatie 7
Badge +35
@Condor1960 Ik heb het als losse opmerking links en rechts sporadisch langs zien komen, maar niet in combinatie met elkaar.
Opmerkingen zoals vreemd, de ondertiteling stond aan en daarna niet meer terug gezien.
Of ondertiteling stond uit en daarna niet meer terug gezien.
Geen link te leggen tussen oorzaak en gevolg leek het en niet direct overal reproduceerbaar.
Reputatie 7
Badge +2
@Be rt jij en ik zijn gebruikers/ abonnees. Super dat jij zo betrokken bent maar m.i. is het de taak aan Ziggo om klachten te inventariseren, te categoriseren en te analyseren en daarna vooral op te lossen!
Het zou echt schandalig zijn dat de kwaliteitscontrole van het Ziggo product begint EN eindigt bij gebruikers.
Reputatie 7
Badge +35
@Condor1960 Dat inventariseren, analyseren en doorzetten naar de juiste afdeling doet Ziggo gelukkig ook, zie dit topic:
https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/na-het-starten-van-ziggo-go-op-de-tablet-staan-de-ondertitels-aan-samsung-galaxy-tab-a-2016-42606

Gezien het feit deze acties in dat topic zijn ondernomen door Mark, nadat een aantal zaken gemeld zijn omtrent dit fenomeen en duidelijk is geworden dat dit een fout is in de software.
Reputatie 7
@Serkan Ziggo vanavond maak ik een, voor mij, hele nieuwe mee. Ik kijk BBC 1 Eastenders met ondertiteling slechthorende standaardtaal (staat bij mij ingesteld op Engels). Omstreeks 20.45 uur denk ik even via Go app naar PSV op RTL 7 te kijken. Om vrouw niet te storen met tv kijken zet ik ondertiteling op de Go app op Nederlands - gebeurd niets op de app want er zijn geen subs. Echter op TV gaat de ondertiteling uit (gecontroleerd via contextmenu)!!! Dit een paar keer getest en in- of uitschakelen van ondertiteling op de Go app op hele andere kanalen schakelt dus ondertiteling uit op TV!
Ik denk dat toch nader onderzoek vereist.

@Condor1960
Ik hoor net van een collega dat mijn andere collega @Mark Ziggo dit heeft gereproduceerd en in een ander topic ook heeft opgepakt. Ik weet er zelf de details niet van, maar zal bij @Mark Ziggo even navraag doen wat hiervan de status is!

Ah, @Be rt refereert al naar het bewuste topic! Bedankt @Be rt! (En ik lees nu ook het bericht van @Condor1960 in het specifieke topic. Bedankt voor het signalen @Condor1960)
Reputatie 7
Badge +2

@mguzz

nu voor de 3e keer opnieuw ingesteld. En inderdaad WERKT!
Geen idee wat veranderd is anders dan dat ik geswitched heb van standaard profiel van mijn eigen naar gedeeld profiel en na jouw opmerking weer terug naar eigen profiel en opnieuw op "slechthorende" gezet.
Werkt in ieder geval. Top👍

@crineke dat heb ik ook gehad. Zie post van een maand geleden. Ik heb de instellingen ongeveer 3 keer oonieuw ingesteld en hierbij ook gewisseld van eigen profiel naar standaard en weer terug. Daarna werkte het weer. Zie bovenstaande. Misschien helpt het bij jou ook???

Ondertiteling voor slechthorenden op mediabox next werkt niet naar behoren.

Er zijn verschillende tv kanalen waar ondertiteling ontbreekt ,achterloopt of dan wel en dan niet vertoont worden,of ik nu live kijk of opgenomen programma.s.bekijk.Is erg hinderlijk,omdat ik slechthorend ben

Bij de Mediabox XLwaren hier geen problemen mee.

Verder ben ik heel tevreden met mediabox next.

MVG

Annie

Reputatie 1

Ondertiteling voor slechthorenden op mediabox next werkt niet naar behoren.

Er zijn verschillende tv kanalen waar ondertiteling ontbreekt ,achterloopt of dan wel en dan niet vertoont worden,of ik nu live kijk of opgenomen programma’s bekijk.

Hier regelmatig hetzelfde probleem, sinds de 4.19 update. Zo rol je van het ene probleem in het andere.

Lekker bezig hoor Ziggo :angry:

Reageer