Bente143

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next & movies en Series XL

Van Ziggo heb ik 3 maanden gratis movies en series xl gekregen, omdat er een paar dingen fout zijn gegaan met de mediabox next.

Op de Ziggo app op mijn telefoon kan ik wel gebruik maken van movies en series xl.
Echter als ik op de tv wil kijken zegt ie dat ik moet abboneren.

Opnieuw opstarten heb ik al geprobeerd.
5 Reacties 5
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
De zenders al eens opnieuw opgehaald in mijn Ziggo?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
OK, het kan zijn dat het abonnement nog moet doorlopen in de servers die de next bedienen, als het heel recent is.
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Ik zou de smartcard en Next serie nummers even verwijderen!
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Dat kan TS zelf niet meer. Het bericht is 8 uur oud.
Corrigeren kan tot max 1 uur na de eerste Post van het bericht.
Als een Mod het ziet, kan hij/zij dit alsnog doen.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Bente143, welkom hier!

Ik heb je afbeelding even verwijderd. Zojuist heb ik eenzelfde signaal naar je Next verstuurd die je zenders weer ophaalt. Laat je hier weten of het probleem is opgelost?

Uitgelicht topic