Bram17

Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mediabox Next met installatie problemen

Vandaag geinstalleerd. Na wekelijks problemen met de mediabox XL overgegaan op een systeem met veel minder problemen.
Jammer dan:
Opnemen: Geen abonnement.
Terugkijken: Geen abonnement
Dit zou volgens 1200 binnen 24 uur zijn opgelost (doorlooptijd).
Dit soort antwoorden ken ik en geloof ik niet meer.
In ieder geval na een paar uur nog niets verbeterd.
Verder: Geen NPO start, volgens 1200 nog niet mogelijk op de Next.

Ik word nog niet blij van het ding.
3 Reacties 3
Bram17
Topicstarter
Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Na 24 uur uiteraard geen verbetering.
1200: Op Standbye zetten en na een half uur moet het werken.
Weer niets.
Weer 1200: Er moeten nog een aantal zaken "doorlopen", kan tot 3 dagen duren.
Morgen komt er een monteur, misschien dat die iets kan forceren.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi Bram, een wat stroeve start met je nieuwe mediabox begrijp ik, excuses!

Ik zie dat alle benodigde abonnementsopties sinds 14:06 vanmiddag aanwezig zijn, maar die nieuwe rechten heeft de Mediabox wellicht nog niet ontvangen. Deze stuur ik nogmaals naar de mediabox toe, dat is hetzelfde als wanneer je de zenders herstelt via Mijn Ziggo. Kun je over circa 15min checken of opnemen en Replay werkt?

Pas als laatste stap wordt het nieuwe abonnement in Mijn Ziggo bijgewerkt, als dat ook voor elkaar is zal de Ziggo GO app ook je nieuwe mediabox laten zien.
Bram17
Topicstarter
Level 2
  • 27Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mark,
Je bent geweldig.
Werkt perfect.

Dankjewel

Uitgelicht topic