Beantwoord

Mediabox Next melding internetsnelheid laag

• 22 juli 2019
  • 8 reacties
  • 716 keer bekeken

Vandaag op de mediabox Next volgende melding Internetsnelheid traag met een oranje uitroepteken. Draadloos en bekabeld. Van als uitgeprobeerd maar helaas??
icon

Best beantwoord door pcdokter 23 juli 2019, 21:43

geen problemen meer hier.. weer 4k beschikbaar😃
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

8 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
Daar hebben meerdere last van, ik dus ook. Denk dat het een ziggo dingetje is
Hier hetzelfde, kijken met 4K werkt prima op 205 en bewaard werkt ook goed.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb er ook last van geen 4K Kunnen kijken internet te traag, staat dat het aan de adapter kan liggen ???? Ga het morgen maar even testen, maar ik betwijfel of dit gaat werken.
IPv6 lijkt eruit te liggen bij Ziggo en ik vermoed dat de Next die snelheid meet.
Gelukkig is IPv4 er nog waar de Next gebruik van maakt, maar dat lijkt niet bij iedereen te werken?
Reputatie 2
Badge +2
geen problemen meer hier.. weer 4k beschikbaar😃
Reputatie 6
Hoi @marx , welkom hier!

Gek dat je zowel met de bekabelde als draadloze verbinding problemen ervaart! Goed dat je hier aan de bel trekt, want als ik de reacties zo bekijk ben je niet de enige die hier problemen mee heeft.

Het probleem is niet bij ons bekend en ik ervaar dit zelf (met eigen box en in testopstelling) ook niet. @pcdokter geeft aan dat bij hem het probleem is opgelost. @Be rt , @Erik Paes en @marx Hoe gaat het nu bij jullie? Werkt het weer of ervaren jullie nog problemen?
Alles is hier weer OK @Marije Ziggo
Reputatie 3
Badge +1
Ook hier is alles weer OK @Marije Ziggo