1
Vraag
2
Reacties
r.henderix

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next - kan deze in een gesloten kast?

Weet iemand of je een Mediabox Next in een TV-meubel kan plaatsen en het kan bedienen met de deur dicht?
Ik overweeg namelijk zo'n apparaat te bestellen ter vervanging van de huidige "Horizon", alleen die staat dus altijd uit het zicht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
Ja, de AB van de next werkt met radiosignalen en de next is prima uit het zicht te plaatsen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
fastbiker

Level 8
  • 187Posts
  • 6Oplossingen
  • 51Likes
Ja, de AB van de next werkt met radiosignalen en de next is prima uit het zicht te plaatsen.
r.henderix
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top! Dank je wel voor het snelle antwoord!
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
werkt idd
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Zorg wel dat ie voldoende kan ventileren
Ricardo Ehv

Level 7
  • 140Posts
  • 1Oplossingen
  • 58Likes
r.henderix wrote:
Weet iemand of je een Mediabox Next in een TV-meubel kan plaatsen en het kan bedienen met de deur dicht?
Ik overweeg namelijk zo'n apparaat te bestellen ter vervanging van de huidige "Horizon", alleen die staat dus altijd uit het zicht.


Ja, dat kan trouwens ook met IR bediening. Ik gebruik nl. een Logitech AB met IR aansturing. Heb daartoe een Marmitek infrarood ontvanger buiten het kastje en alle andere apparatuur (ook de Next) in het kastje staan. Op het IR-oog van deze Next een Marmitek-oogje geplakt, dat met een kabeltje met de Marmitek ontvanger verbonden is. Slechts één AB voor al mijn apparatuur! Werkt super :blush:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic