Beantwoord

Mediabox Next - kan deze in een gesloten kast?

• 18 augustus 2019
  • 5 Reacties
  • 536x Bekeken

Weet iemand of je een Mediabox Next in een TV-meubel kan plaatsen en het kan bedienen met de deur dicht?
Ik overweeg namelijk zo'n apparaat te bestellen ter vervanging van de huidige "Horizon", alleen die staat dus altijd uit het zicht.
icon

Best beantwoord door fastbiker 18 augustus 2019, 13:47

Ja, de AB van de next werkt met radiosignalen en de next is prima uit het zicht te plaatsen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 3
Badge +1
Ja, de AB van de next werkt met radiosignalen en de next is prima uit het zicht te plaatsen.
Top! Dank je wel voor het snelle antwoord!
Reputatie 7
Badge +14
werkt idd
Reputatie 4
Badge +4
Zorg wel dat ie voldoende kan ventileren
Reputatie 3
Badge
Weet iemand of je een Mediabox Next in een TV-meubel kan plaatsen en het kan bedienen met de deur dicht?
Ik overweeg namelijk zo'n apparaat te bestellen ter vervanging van de huidige "Horizon", alleen die staat dus altijd uit het zicht.

Ja, dat kan trouwens ook met IR bediening. Ik gebruik nl. een Logitech AB met IR aansturing. Heb daartoe een Marmitek infrarood ontvanger buiten het kastje en alle andere apparatuur (ook de Next) in het kastje staan. Op het IR-oog van deze Next een Marmitek-oogje geplakt, dat met een kabeltje met de Marmitek ontvanger verbonden is. Slechts één AB voor al mijn apparatuur! Werkt super 😊