Beantwoord

Mediabox Next: Geen beeld en geluid bij opstarten

• 4 juni 2019
  • 9 Reacties
  • 1137x Bekeken

Hallo allemaal,

sinds twee weken heb ik de nieuwe Mediabox Next thuis. Netjes aangesloten volgens de meegeleverde handleiding en kabels. De mediabox is rechtstreeks op de TV aangesloten met de meegeleverde HDMI. Nu heb ik sinds een week een probleem bij het opstarten van de mediabox. Ik heb na het aanzetten van de mediabox geen beeld en geluid. Wel is het menu zichtbaar. Zodra ik via de power knop aan de achterzijde na drie seconde de mediabox opnieuw opstart, dan werkt alles naar behoren.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem? Is hier een oplossing voor?
Alvast bedankt!
icon

Best beantwoord door Lycke Ziggo 7 juni 2019, 11:21

Hey @KH17 . Alleen een menu is natuurlijk niets waard! Speelt dit nog steeds?
Zo ja, wil je eens kijken of het anders gaat wanneer je de energiestand in eco zet?

Ik hoor graag van je!
Bekijk origineel

9 Reacties

Reputatie 7
Badge +25
Welk menu is zichtbaar, kunt u een foto plaatsen? Uit welke energietoestand start u op, eco, normaal of snel?
Welk menu is zichtbaar, kunt u een foto plaatsen? Uit welke energietoestand start u op, eco, normaal of snel?

Zender informatie is wel zichtbaar:

De mediabox start op uit normale energietoestand setting.
Reputatie 7
Zo ja, wil je eens kijken of het anders gaat wanneer je de energiestand in eco zet?

Ik hoor graag van je!

Ik hoor graag van je!

Hi Lycke, ik heb zojuist de energiestand aangepast naar eco. Nu krijg ik na het opstarten wel gelijk beeld en geluid. Ik zal voorlopig de eco stand gebruiken tot een nieuwe update.
Bedankt voor het meedenken!
Hallo ik had precies hetzelfde alleen in de stand eco en normaal ik heb hem nu op hoog en geen last meer.
Heb hier het zelfde in eco normaal en hoog.
Reputatie 7
Sinds wanneer speelt dit bij jou, @buffel123 ?
Badge
Eco en normaal werkt hier ook niet,next loopt zovast als een huis
Badge
Had gehoopt dat deze bug opgelost zou zijn na 4.17 helaas,next loopt weer vast,bij eco en normaal,maar verplicht de snelste en meest onzuinige stand gebruiken,iemand een idee waar dit aan ligt?

Reageer