Beantwoord

Mediabox Next geen abonnement?

• 21 juli 2019
  • 11 Reacties
  • 571x Bekeken

Reputatie 1
  • Gedreven Ontdekker
  • 5 reacties
Hoi, ik kreeg gister een Mediabox Next binnen bij mn nieuwe Ziggo abonnement. Maar nu zegt het systeem dat ik geen abonnement heb...duurt nu als 12 uur ofzo. Iemand een idee hoe dit te fixen?

De Ziggo go app werkt wel gewoon.
icon

Best beantwoord door TimG 22 juli 2019, 17:47

Ik heb Ziggo ook even gebeld en ze hebben de nieuwe box geactiveerd en alles werkt nu! bedankt voor jullie hulp!
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

11 Reacties

Reputatie 7
Het kan 24 tot maximaal 72 uur duren voordat alles is verwerkt in het systeem, dat is iets wat Ziggo er wel bij had moeten zeggen.

Je kan tot die tijd nog je Oude Media Box gebruiken tot de nieuwe is geactiveerd.

Als je kijkt in Mijn Ziggo > Producten > Tabblad Televisie als je Media Box Next hierin wordt vermeld dan kan je genieten van je Media Box Next.

Je zou hem even van de stroom kunnen halen 30 seconde of langer.

Kan je wel op een paar zenders TV kijken, en in de Ziggo Go App staat daar je Next vermeld of nog je oude media box.
Reputatie 1
Bedankt voor je snelle reactie! Ja suf dat Ziggo dat niet even van te voren uitgeeft inderdaad.

30 seconden van het stroom halen werkt helaas niet. Ik heb tot geen enkele zender toegang helaas. Ook geen nl 1, 2 en 3.

In ‘mijn ziggo’ staat inderdaad een oude box. Ik zit al een eeuwigheid bij Ziggo en had een hele oude.

Dus gewoon wachten is de oplossing? Of zou bellen naar ziggo het kunnen versnellen?

Thanks
Reputatie 7
Omdat de oude Media Box is vermeld kan je wel Mijn Ziggo bekijken, je kan wel op de Next gebruik maken van de Online diensten zoals Netflix, Videoland, Film1 en On Demand, dit werkt weer wel, maar zenders door de Coax geleverd nog even niet.

Als je morgen nog niks hebt, laat het hier even weten, dan kan een moderator je activatie even een zetje geven, zodat hij is geactiveerd.

Moderators komen elke werkdag wel langs in topic's en weekends is dit minimaal.
Reputatie 7
Badge +17
Wat TS nog kan proberen is via replay de zenders te bekijken.
Reputatie 1
Ok bedankt! Ik wacht even af.
Reputatie 7
Badge +17
Je oude box staat nog vermeld in je mijn ziggo. De next nog niet. Je zou dus de oude situatie moeten kunnen gebruiken en dus tv kijken.
Zodra het proces is doorlopen houdt de oude mediabox op te werken en kun je omschakelen naar de Next.
Reputatie 1
Helaas nog steeds geen werkende Mediabox Next.. Hoe kan ik een moderator vragen te kijken naar mijn account / abonnement? Gr!
Reputatie 7
Badge +17
Moderators komen op werkdagen langs de topics zoals @Dave- eerder vermeldde.
Reputatie 1
Ik heb Ziggo ook even gebeld en ze hebben de nieuwe box geactiveerd en alles werkt nu! bedankt voor jullie hulp!
Reputatie 7
Badge +17
Goed om te lezen. Veel kijkplezier gewenst.
Mochten er alsnog problemen opdoemen, dan kun je weer hier terecht.
Of de helpdesk.😉
Reputatie 7
Heel graag gedaan en veel plezier van de Next 😊

Als je vragen hebt dan kan je altijd op de Community terecht.