1
Vraag
2
Reacties
MEN567

Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes

Mediabox Next foutcode CS9993

Sinds 3 dagen krijg ik bij aanzetten van de box foutcodemelding CS9993
Wanneer ik op ok druk is het weg en is er verder niks aan de hand.
Als ik tussendoor de box uit en aan zet is er niks aan de hand.
Ik heb nu de box gereset en morgen kijken of het er nu uit is.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MEN567
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Na reset van modem en next box is het probleem verholpen.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Foutcode CS9993 geeft aan dat de Media Box Next geen verbinding krijgt met je modem via Wifi of UTP.
Zie ook hier foutcode CS9993

Misschien even je verbinding controleren en of modem even herstart geven.

Blijft deze melding aanhouden terwijl er echt niks aan de hand is, geef dan even bericht hier, dan kan de moderator dit doorzetten naar de betreffende afdeling.
MEN567
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
ik wacht het even af
Klavertje2211

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Modem en Next gereset, probleem blijft.
Er is niets veranderd in mijn bekabeling, next diagnose geeft aan dat de verbinding OK is.
Ziggo gebeld, probleem zal zich zelf oplossen. Schijnt vaker te gebeuren na een update.
Even afwachten dus....en anders maar weer bellen met Ziggo
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Klavertje2211 MEN567
Hoe staat de stand by stand?
Op Eco of Hoog?
Klavertje2211

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Mijn Next staat in de Eco stand.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75173Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
Ik vermoed dat de verbinding wel tot stand komt, maar vanwege Eco net iets later dan de melding, vandaar dat de verbinding even later OK is.

Op standby hoog zul je dit waarschijnlijk niet zien.
Klavertje2211

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik zal het eens gaan proberen. Ik zal mijn bevindingen wel melden.
MEN567
Topicstarter
Level 5
  • 70Posts
  • 2Oplossingen
  • 7Likes
Na reset van modem en next box is het probleem verholpen.
Klavertje2211

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De fout code komt alleen voor in stand eco en normaal.
Bij snel opstarten niet.

Ik zal nog eens de next resetten, kijken of het dan ook bij mij is opgelost.
Mijn modem is al 2 keer gereset, maar dat alleen loste het probleempje niet op.
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3328Likes
We zijn benieuwd of dit ook voor jou de oplossing is Klavertje2211!
Klavertje2211

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Zodra ik de next heb gereset zal ik mijn bevindingen uiteraard melden...
Klavertje2211

Level 2
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
De next heb ik gereset, en de melding blijft weg, opgestart van uit de eco stand.
Probleem gelukkig opgelost.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Fijn dat het ook bij jou is opgelost, Klavertje2211. Bedankt voor de terugkoppeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic