Beantwoord

Mediabox Next foutcode CS9993

  • 16 juli 2019
  • 13 reacties
  • 3370 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1
  • Gedreven Liefhebber
  • 27 reacties
Sinds 3 dagen krijg ik bij aanzetten van de box foutcodemelding CS9993
Wanneer ik op ok druk is het weg en is er verder niks aan de hand.
Als ik tussendoor de box uit en aan zet is er niks aan de hand.
Ik heb nu de box gereset en morgen kijken of het er nu uit is.

icon

Best beantwoord door MEN567 19 juli 2019, 11:08

Na reset van modem en next box is het probleem verholpen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

13 Reacties

Reputatie 7
Foutcode CS9993 geeft aan dat de Media Box Next geen verbinding krijgt met je modem via Wifi of UTP.
Zie ook hier foutcode CS9993

Misschien even je verbinding controleren en of modem even herstart geven.

Blijft deze melding aanhouden terwijl er echt niks aan de hand is, geef dan even bericht hier, dan kan de moderator dit doorzetten naar de betreffende afdeling.
Reputatie 1
Badge +1
ik wacht het even af
Ik heb precies hetzelfde probleem.
Modem en Next gereset, probleem blijft.
Er is niets veranderd in mijn bekabeling, next diagnose geeft aan dat de verbinding OK is.
Ziggo gebeld, probleem zal zich zelf oplossen. Schijnt vaker te gebeuren na een update.
Even afwachten dus....en anders maar weer bellen met Ziggo
@Klavertje2211 @MEN567
Hoe staat de stand by stand?
Op Eco of Hoog?
Mijn Next staat in de Eco stand.
Ik vermoed dat de verbinding wel tot stand komt, maar vanwege Eco net iets later dan de melding, vandaar dat de verbinding even later OK is.

Op standby hoog zul je dit waarschijnlijk niet zien.
Ik zal het eens gaan proberen. Ik zal mijn bevindingen wel melden.
Reputatie 1
Badge +1
Na reset van modem en next box is het probleem verholpen.
De fout code komt alleen voor in stand eco en normaal.
Bij snel opstarten niet.

Ik zal nog eens de next resetten, kijken of het dan ook bij mij is opgelost.
Mijn modem is al 2 keer gereset, maar dat alleen loste het probleempje niet op.
We zijn benieuwd of dit ook voor jou de oplossing is @Klavertje2211!
Zodra ik de next heb gereset zal ik mijn bevindingen uiteraard melden...
De next heb ik gereset, en de melding blijft weg, opgestart van uit de eco stand.
Probleem gelukkig opgelost.
Reputatie 7
Fijn dat het ook bij jou is opgelost, @Klavertje2211. Bedankt voor de terugkoppeling.