Beantwoord

Mediabox next extra activeren

  • 25 juli 2019
  • 5 Reacties
  • 315x Bekeken

Heeft iemand ervaring met het activeren van deze extra box?
Geeft een cs 1010 melding dit is normaal en zo max 1 uur duren.
Na 3 maal contact helpdesk krijg ik het vervelende bericht dat dit max 72 uur kan duren. :-(
Wordt daar niet vrolijk van

groet Ruud
icon

Best beantwoord door Chivlikiroli 27 juli 2019, 11:58

Ze zijn er mee bezig

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 6
Badge +19
Hi Ruud,

Helaas ben je niet de enige met een Extra Box waar de installatie niet doorloopt, zie oa:
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/extra-next-activatie-pronleem-43148/index2.html

Ik vermoed dat ze hard werken aan een oplossing, maar de oplostijd is nog niet bekend..
Reputatie 7
Beste is dan even Contact opnemen met Ziggo vragen of ze hem een zetje willen geven, anders pakt een moderator dit topic morgen vanzelf op en kan dan misschien een zetje geven.
Helaas, ik heb drie vraag al drie keer gesteld en helaas is dat niet mogelijk.
Bij de oude media box ging dat prima, nieuwe ontvangen even bellen en gaan.
Reputatie 7
Badge +35
Sneller dan 48 uur kan gewoonweg niet als de registratie niet doorgelopen is.
Is de registratie wel in orde en alleen de activatie niet, kan daar een snelle duw aan gegeven worden.

Het is een kwestie van wachten voor er een doorloop is van een wijziging die niet goed gegaan is..
Als daar iets foutgaat, dan moet men eerst wachten tot de wijziging in alle systemen is doorgelopen, dat gaat voor een deel overnacht, administratie wijziging van pakket en wijziging van factuur, de servers van Ziggo en in Mijn Ziggo.

Als dat doorgelopen is, dan kan pas de volgende corrigerende stap gezet worden, afbreken van een dergelijk keten gaat niet.
Al met al duurt dit dus 2 stappen = minstens 48 uur.
Reputatie 2
Badge +3
Ze zijn er mee bezig