Beantwoord

Mediabox Next en Yamaha receiver

• 16 juni 2019
  • 5 Reacties
  • 182x Bekeken

Sinds gisteren ook in bezit van de box. Eerste indruk is zeer positief. Ik loop nu tegen één probleempje aan. Heb mijn Samsung tv en Yamaha receiver gekoppeld. Tv gaat netjes aan- en uit. De Yamaha gaat echter niet aan en uit terwijl het aanpassen van het volume wel werkt. Lijkt dus erop dat ie wel goed is gekoppeld, maar dat de aan- en uitfunctie niet werkt. Herkent iemand dat?
icon

Best beantwoord door robbo 16 juni 2019, 22:47

@pixie66 Hoe is de cec instelling van de Yamaha av reciever. Zet deze evt. aan als dit mogelijk is in een menu.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

5 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Even de zoekfunctie van dit forum gebruiken misschien?
Dan kun je aansluiten bij een van de andere topics.
Reputatie 7
Badge +35
Even hardop denken.🤔
Hier een Bose aanhangen, die gaat ook niet uit, maar heeft wel een eco stand, hij gaat uit na een bepaalde tijd geen signaal gehad te hebben.
Zit er zoiets op je versterker?
Reputatie 7
Badge +26
@pixie66 Hoe is de cec instelling van de Yamaha av reciever. Zet deze evt. aan als dit mogelijk is in een menu.
Gelukt. Mijn versterker stond niet ingesteld op HDMI Control. Na inschakeling werkt het.
Reputatie 7
Badge +26
Top... hdmi control is ook inderdaad cec bij sommige merken volgens mij. Iig mooi dat het gelukt is! Gr Rob