1
Vraag
2
Reacties
Heijruben

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Mediabox Next en toegang tot Movies & Series XL

Na ontvangst Mediabox Next geen toegang meer tot Movies en Series XL terwijl dit wel in het abonnement zit. Ook Replay doet het niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Staat je Next al wel zichtbaar vermeld in Mijn Ziggo > Producten dan tabblad Televisie

Hoe is je Next verbonden Wifi of UTP kabel > Beide werkt niet <

Anders, zet de Next even uit via de schakelaar.
Haal je modem even 30 seconde van de stroom en start deze opnieuw op, en na 15 minuten de Next.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Staat je Next al wel zichtbaar vermeld in Mijn Ziggo > Producten dan tabblad Televisie

Hoe is je Next verbonden Wifi of UTP kabel > Beide werkt niet <

Anders, zet de Next even uit via de schakelaar.
Haal je modem even 30 seconde van de stroom en start deze opnieuw op, en na 15 minuten de Next.
Heijruben
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Mijn Televisie

Hieronder vind je de eigenschappen van je televisie-abonnement
Naam
TV Standard
Online TV kijken
Ziggo GO
Zenders
80+ 36
Bekijk zenderoverzicht
Extra's
Replay TV 7 days, Recordings 400 hours, Mediabox Next
Extra zenders
Movies and Series, Movies and Series XL
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Heijruben welkom op onze Community. Dit klinkt niet als een lekker begin met de nieuwe box!

Ik heb je klantgegevens gevonden in je profiel en heb met de activatie meegekeken. De activatie is aan deze kant goed verlopen. Alles zou moeten werken. Ik heb de rechten nog een keer naar de box verstuurd voor de zekerheid (voor de mensen die meelezen: dit kun je ook vanuit Mijn Ziggo zelf doen). Check je aansluitingen van coax en internet, zet de box even aan op NPO1. Na een tijdje moet alles werken. We horen natuurlijk graag hoe dat bij je afloopt.
Heijruben
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Even een update.

Gisteravond werkte XL weer. Replay nog niet, maar na een reboot (gisteravond) werkt dat nu ook naar behoren.
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Dank voor je antwoord. En veel kijkplezier met de nu wel werkende dienst. Hoe bevalt de box tot zover?
Heijruben
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Anne H Ziggo wrote:
Dank voor je antwoord. En veel kijkplezier met de nu wel werkende dienst. Hoe bevalt de box tot zover?

Tot nu toe erg goed, eindelijk een snel reagerende box. Door spraakcommando's mis ik het toetsenbord ook niet.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic