Beantwoord

Mediabox next en opnemen probleem - werkt niet

Toon eerste bericht

98 Reacties

Zaterdag, 11 mei de Next geïnstalleerd. Alles werkt, ook replay. Kan echter nog steeds niet opnemen. Eerst had ik geen geschikt abonnement en u heb ik betalingsachterstanden!!!. Probleem zou met een software-update verholpen worden. Maar heeft mijn box alleen dit softwareprobeem? Ik zou graag zsm willen opnemen. Voorgaande tips hebben mij helaas niet geholpen.

Reputatie 7
Hey @Swalmboy . Dat is wel een heel bijzondere!
Ik wilde meteen je gegevens induiken, maar helaas heb je in je profiel niets opgenomen waarop ik je kan vinden.
Zou je je postcode en huisnummer (enkel zichbaar voor de moderators, die bij Ziggo werken) in je profiel willen zetten? Dan ga ik gelijk voor je op onderzoek uit.
Reputatie 5
Badge +3
Helaas gaan de opnames nog niet hellemaal 100% goed had beste zangers opgenomen en gordon en jandino. Alles stond netjes in de cloud als opgenomen. Een paar dagen later stond er ineens bij dat de opname fout was met een uitroepteken. Terwijl een paar dagen er voor ze gewoon nog goed opgenomen stonden. Dus heb ze moeten verwijderen kon ze helaas niet meer afspelen. Meer mensen die dit ervaren hebben.
Hey @Jayck . Er gaat iets mis met de activatie van je abonnement. Het is voor ons alleen nog niet helemaal duidelijk wat en (nog belangrijker) hoe we dit moeten oplossen. Ik ga er voor je mee aan de slag.

Voor de rest: wie heeft ditzelfde momenteel nog steeds?

Zelfde probleem al dagen......
Helaas geprobeerd maar niets....
Helaas werkte dat niet bij mij. Nu al dagen bezig, frustrerend zachtjes gezegd.
Hulp geapprecieerd.
Reputatie 7
Hey @Beek03 . Volgens mij gaat het niet helemaal goed met je bericht en je quotes ^^. Wat is het probleem dat je precies hebt, al dagen? Welk onderdeel/welke diensten werken er nog niet bij jou? Ik help je graag verder!
Media next box geïnstalleerd zondag.
Alles werkt behalve Replay en Opnemen.
Aantal malen gebeld, echter nog geen succes.
Modem en box van stroom gehad en ook de tip met zenders ophalen geprobeerd.
Helaas zegt het nog steeds in beide functies dat ik mijn abonnement moet uitbreiden.
Hoop dat dit helpt.
Mijn profiel is bijgewerkt.

Bedankt voor alle hulp alvast.
Reputatie 7
Thanks! Helemaal duidelijk zo 🙂. Ik heb bij deze de activatie van het laatste stukje doorgedrukt. Binnen 24 uur moet alles werken. Hou je ons op de hoogte? 🙂
Bedankt en zal ik zeker doen ,🙃
@Lycke Ziggo
Hier de terugkoppeling.....
Alles werkt, net gecontroleerd.
Met dank voor je snelle reactie en oplossing.

Heel goed weekeinde!👏👋
Ook hier ineens betalingsproblemen. De next media box heeft nog helemaal niet goed gewerkt en levert alleen maar frustraties op. Evenals de vele telefoontjes die we hier al aan besteed hebben. ik wil dit z.s.m. opgelost zien.
Reputatie 7
Badge +35
Ook hier ineens betalingsproblemen. De next media box heeft nog helemaal niet goed gewerkt en levert alleen maar frustraties op. Evenals de vele telefoontjes die we hier al aan besteed hebben. ik wil dit z.s.m. opgelost zien.
@Ronnie75 Welke foutmelding krijg je en/of wat werkt er niet goed?
Wat bedoel je met: nog helemaal niet goed gewerkt?
Wat werkt er wel en wat niet?
Dan kan er gericht naar een oplossing gezocht worden of is de oplossing al bekend.
@Be rt het opnemen en replay tv werkt niet. Iets waar we met een gezin met jonge kinderen veel gebruik van maken. We hebben hier een abonnement voor afgesloten en we betalen onze rekening altijd keurig op tijd.
De helpdesk gebeld: abonnement opnieuw gestuurd..werkte niet.
"Oh...maar niet alles is gestuurd" (telefoontje 2), nu werkt het nog niet.
Weer gebeld: dan sturen we een monteur, maar die kan pas over een week komen....

Heb zenders opnieuw ingeladen, zoals hier omschreven staat. Nu lijkt het of hij opneemt, maar bij "bewaard" zie ik vervolgens niets staan.
Ik heb 2 dagen geleden ziggo gebeld dat nog steeds mijn mediabox XL geregistreerd staat en daar werd verteld dat er nog geen terugkoppeling was van Postnl dat het pakket al was afgeleverd (was inmiddels al 3 dagen binnen). Vervolgens heeft ze dit aangepast en moest ik de mediabox uitzetten en weer opstarten. Dit is nu 1,5 dag geleden en nog steeds staat mijn mediabox XL geregistreerd. Hierdoor kan ik niet met de ziggo Go app op afstand opnemen. Om vandaag weer te gaan bellen (wat mij geld kost) vind ik erg frustrerend. Hopenlijk is er hier iemand die een oplossing bied.
Reputatie 7
Hey @TheoGom . Welkom hier! Ik help je graag verder, in plaats van je te laten bellen 🙂.
Je hebt alleen geen gegevens in je profiel opgenomen, waarop ik je kan vinden. Zou je je postcode en huisnummer in je profiel willen zetten, zodat ik voor je aan de slag kan?
@Lycke Ziggo
Ik heb mijn profiel bijgewerkt. Alvast bedankt voor de reactie.
Reputatie 7
@Lycke Ziggo

Top, bedankt!
Ik heb gelukkig de mogelijkheid het een en ander hier door te drukken en dat heb ik zojuist gedaan. Officieel moet ik nu zeggen dat het tot 48 uur kan duren voor alles goed staat, maar ik denk dat het later vandaag wel al zo is 🙂. Hou je ons op de hoogte?
Reputatie 7
Badge +35
@Lycke Ziggo Is zoiets voor @Ronnie75 ook mogelijk?
Reputatie 7
@Lycke Ziggo Is zoiets voor @Ronnie75 ook mogelijk?

Whoops. Keek ik helemaal overheen.

@Ronnie75 , bij jou staat er iets anders nog niet goed. Iets waar ik iets moeilijker bij kan. Maar ik ga voor je aan de slag!

@Lycke Ziggo

Top, bedankt!
Ik heb gelukkig de mogelijkheid het een en ander hier door te drukken en dat heb ik zojuist gedaan. Officieel moet ik nu zeggen dat het tot 48 uur kan duren voor alles goed staat, maar ik denk dat het later vandaag wel al zo is 🙂. Hou je ons op de hoogte?

@Lycke Ziggo
De mediabox Next staat nu geregistreerd. Alles werkt nu naar behoren.
Ik kan nu via de ziggo go app op afstand opnemen.
Bedankt voor de hulp.
Ik heb vrijdag 24-5 de mediabox next aangesloten. Alles werkt met uitzondering van opnemen. Melding Breid uw abonnement uit. Gebeld met klantenservice. Kreeg een mailtje hoe ik de box kon resetten (uitschakelen na paar seconden inschakelen en tegelijk op standby en min toets drukken) dat werkt dus niet een tweede soortgelijke oplossing werkte ook niet. Vandaag nogmaals geprobeerd maar werkt niet.
Reputatie 7
Hey @Harryveen . Welkom hier!
Gek dat je die melding krijgt. De opnames zouden wel al moeten werken, daar alle regels hiervoor al actief staan. Ik stuur nog even een resetje vanuit deze kant. Wil je nog eens testen hoe het nu gaat?
Helaas de foutmelding blijft komen
Ik heb de reset hier nogmaals doorgevoerd en nou lijkt het te werken, tenminste de melding komt niet en ik kan aangeven dat ik een prog wil opnemen.
Het lijkt er op dat het probleem is opgelost.
Bedankt !!!

Reageer