Beantwoord

Mediabox Next en ondertiteling bug of glitch ?

• 28 april 2019
  • 4 reacties
  • 703 keer bekeken

Ik heb een probleem met de next mediabox kanalen zoals history channel geven geen ondertiteling meer aan op standaard. als ik ondertitels aan zet zie ik het wel gewoon.

Maar nu komt het leuke ervan zodra ik nederlandse ondertiteling aanzet krijg ik ze bijna overal te zien zelfs op nederland 1 als ze gewoon nederlands praten.

Hoe is dit te verhelpen, het verbaast mij trouwens dat niemand anders dit probleem ervaart.
icon

Best beantwoord door Be rt 29 april 2019, 14:10

De Next is nog maar net uitgerold met een soft launch en ik heb het hier op het forum ook al ergens gedeeld en een paar maal gelezen.
Maar laat je niet weerhouden om opmerkingen te plaatsen, hoe meer hoe beter.☺
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

De Next is nog maar net uitgerold met een soft launch en ik heb het hier op het forum ook al ergens gedeeld en een paar maal gelezen.
Maar laat je niet weerhouden om opmerkingen te plaatsen, hoe meer hoe beter.☺
Ja ik ervaar het probleem ook, heb sinds een paar dagen de Next en wilde dit probleem nu melden en vond het topic hier. Alleen History heeft dit probleem, of het zou een zender nog moeten zijn die ik niet kijk. Iedere keer als de box opnieuw start moet ik voor History weer de subs activeren, ik kijk deze zender veel en vind dit vervelend. Dit moet echt met de volgende FW upgrade aangepakt worden.
Er wordt aan gewerkt heb ik begrepen.☺
Heb de next mediabox nu bijna een week en ervaar ook willekeur in het verschijnen van ondertitels. Soms staan ze plots aan bij het journaal en bij series weer uit. Ik heb in de instellingen alle opties al uit geprobeerd. Het betreft geen groot probleem maar vereist nu wel regelmatig een handmatige handeling om het goed te zetten.