Ronald ZiggoWat ben ik blij dat ik dit topic gevonden heb!
Wij zitten in een zelfde situatie. De Cisco bevalt prima en is helemaal afgeconfigureerd.
Het nieuwe modem kan/mag meer niet dan wel en is voor onze situatie niet bruikbaar ivm. thuiswerken etc. zonder extra veel kosten te maken zoals bv. een nieuwe router.
Volgens jullie servicedesk kunnen we de Next, die inmiddels binnen is, niet gebruiken in combi met dit "oude" modem.
De Next staat dus nu in zijn doos naast het nieuwe modem te wachten.
Vorige week had Ziggo als "spontaan" het nieuwe modem geactiveerd en zaten we 1,5 dag zonder internet.
Gelukkig snapte de 3de collega bij Ziggo daar wat ons probleem was en heeft de Cisco weer geactiveerd en binnen 15min. weer Internet.
We hebben nog speciaal teruggebeld om hem een bedankje te laten sturen!
Ik zal je ons s/n via een PB sturen en hoop dat we zo ons oude modem kunnen blijven gebruiken naast de Next.
Alvast bedankt!