1
Vraag
2
Reacties
CarPet

Level 5
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

Mediabox Next en mijn home cinema set

Sinds kort heb ik de mediabox Next. Nu heb ik een probleempje wat ik niet had bij de mediabox XL.
ik laat het geluid van de tv lopen via de homecinemaset Philips hts 7200 wat wat nu het probleem is dat de homecinemaset
steeds automatisch aanspringt. Ik heb al van alles geprobeerd maar krijg het niet voor elkaar om het op te lossen.
nu is mijn vraag weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan oplossen?
hoor graag van jullie, al vast bedank.
carina
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Het probleem met de HDMI CeC is een issue en die is reeds bekend bij Ziggo.

Je kan hier paar dingen aan doen, de Sourceknop (17)rechts onder op de afstandsbediening gebruiken en naar een andere HDMI poort schakelen en dan kan je de Next met de Rode knop (2) uitzetten.
Optie 2 is een HDMI CEC killer - versie 1.4 (4K 30Hz) bestellen, kost 6 euro en deze tussen de receiver plaatsen, dan ben je ook van het probleem af.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Het probleem met de HDMI CeC is een issue en die is reeds bekend bij Ziggo.

Je kan hier paar dingen aan doen, de Sourceknop (17)rechts onder op de afstandsbediening gebruiken en naar een andere HDMI poort schakelen en dan kan je de Next met de Rode knop (2) uitzetten.
Optie 2 is een HDMI CEC killer - versie 1.4 (4K 30Hz) bestellen, kost 6 euro en deze tussen de receiver plaatsen, dan ben je ook van het probleem af.
CarPet
Topicstarter
Level 5
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes
Super bedankt voor de snelle reactie.heb ik nog wel 1 vraagje als ik een van de bovenstaande oplossingen uitvoer kan ik dan nog wel alles bedienen met 1 afstandsbediening?
t
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Dat is moeilijk te zeggen, je kan het even zo laten voor wat het is en 1 afstandsbediening gebruiken, en wachten tot komende update meer bekend is van het probleem, of van de Next de Sourceknop gebruiken, met de Killer moet wel de onderbreking er zijn en zal de philips set niet meer aan of uit springen. Je kan gewoon 1 afstandsbediening gebruiken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic