edwin2

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediabox next CS1010

ik heb 2 x de mediabox next maar bij eentje krijg ik de fout code cs1010

16 Reacties 16
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dit forum heeft een zoekfunctie, heel misschien zijn er wel meer meldingen...

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi @edwin2, welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat je al naar wat soortgelijke topics bent verwezen en ik kan ook bevestigen: Er is op dit moment een storing gaande met de activatie van de (extra) Mediabox Next, daar val je op dit moment ook onder helaas. Het herstel gaat traag maar gestaag en we hopen op korte termijn alles hersteld te hebben, het is helaas even afwachten op dit moment.

edwin2
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

gaat lekker bij dat ziggo je betaald je scheel en het werkt niet  en je kan alleen maar blijven wachten en betalen hoe worden die bedrijven toch groot

Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
edwin2 wrote:

gaat lekker bij dat ziggo je betaald je scheel en het werkt niet  en je kan alleen maar blijven wachten en betalen hoe worden die bedrijven toch groot

 

Ze mogen de mensen bij wie dit niet werkt inderdaad wel gaan compenseren. Er zal wel in de kleine lettertjes staan dat dat niet kan, maar dan veranderen ze dat maar, want dit kan natuurlijk niet. 

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Het loopt inderdaad niet vlekkeloos, @edwin2. Daar zijn we natuurlijk zelf ook niet blij mee.

Ik heb het even gecheckt en ik zie dat er nu 2x een Mediabox Next actief staat. De hoofdbox met serienummer 2261670017 en een extra Next box met serienummer 2261666165. Werkt het inmiddels al? Zo niet, wil je deze serienummers controleren? Je vindt deze onderop bij het kopje serienummer (CA ID). Wat goed is om te weten, is dat de laatste 2 cijfers die onderop staan niet benoemd worden in ons systeem. Dat is dus verder geen probleem. 

edwin2
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

de hoofdbox werkt wel de andere kan ik niet proberen heb de horizonbox retour gestuurd en denk dat ik de voeding voor de mediabox next daar bij gedaan heb dus kan er geen stroom opzetten

 

edwin2
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

snap ook niet waarom dat soort dingen altijd moet veranderen hoor zeker om het makkelijk te houden

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes
edwin2 wrote:

de hoofdbox werkt wel de andere kan ik niet proberen heb de horizonbox retour gestuurd en denk dat ik de voeding voor de mediabox next daar bij gedaan heb dus kan er geen stroom opzetten

 

Oef, dat gebeuren natuurlijk! Als 2 boxen worden omgeruild, dan zit alles al snel door de war natuurlijk.

De Extra Next Box heeft wel een voedingskabel nodig. Ik zie dat deze gelukkig gister voor je is aangevraagd.
PostNL bezorgt deze zo snel mogelijk 🙂

edwin2
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

maar de mediabox nex extra werkt dus nog steeds niet

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Hallo @edwin2,

Ontzettend vervelend dat het nog niet werkt zeg! Is er inmiddels al verandering in de zaak gekomen?

edwin2
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee nog steeds ruk denk dat er bij ziggo meer geslapen wordt en geld binnen geharkt dan dat ze de problemen oplossen

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Super rot dat het nog steeds niet opschiet! Ik ben voor je gaan controleren en ik zie dat de Extra Mediabox Next nu wel actief staat onder je abonnement sinds gisteren. 

Hoe gaat het er nu aan toe, @edwin2 ?

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
Marije Ziggo wrote:

Super rot dat het nog steeds niet opschiet! 

Super rot? 't Zal wel aan mij liggen….

edwin2
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

waarom zou het aan jou liggen jij hebt gekeken en kijk nu werkt ie 

MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
edwin2 wrote:

waarom zou het aan jou liggen jij hebt gekeken en kijk nu werkt ie 

Was niet inhoudelijk, ging om de “populaire” woordkeuze.

Uitgelicht topic