Verwijderd account
Niet van toepassing

Mediabox Next Community Zwitserland

Beste mensen,

Kijk is hier rond https://community.upc.ch/t5/UPC-TV-Box/bd-p/UPC_TV_Box_DE ook hier spelen dezelfde problemen we zijn dus niet enige. Het is wel helaas in het Duits maar als je de taal beetje kent vind boeiende topics.
5 Reacties 5
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
UPC Zwitserland bracht de Box vorig jaar al uit en opende een publiek Forum.
Dat is hier niet onopgemerkt gebleven:
https://community.ziggo.nl/mediabox-next-239/de-nieuwe-mediabox-discussieer-er-hier-op-los-31402/ind...

Gebruik in Chrome Google Translate. Dan kan je een prima vertaling in NL lezen.
https://support.google.com/chrome/answer/173424
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
hanh

Bedankt voor je opmerkzaamheid. Wat dat betreft blijft jullie niks ontgaan? zeker handig op dit forum. Waarom mij omging is de issue beeldkwaliteit we zijn daar niet de enigste in dus. Ziggo verschuilt zich in mijn opinie achter kijkbelevenis etc. Er zijn verschillende opties aangegeven op dit forum om dit te verbeteren op de Next. Je hoort helemaal niks vd Ziggo mods hierover willen ze niet of mogen ze niet. Heel simpel Ziggo jullie hebben een testruimte zet drie identieke televisies naast mekaar waar deze issue meespeelt zet de next, horizon, pace/humac naast mekaar en je moet het dan zien.

Mijn stelling is duidelijk A: Oké we zien wat minors en doen er wat mee B: Sorry het blijft zo licht toe eventueel waarom. Dit geeft eerlijkheid en transparantie ga alstublieft niet lopen draaikonten. Klant betaald en die wil weten hoe of wat en zeker niet aan het lijntje wil worden. A of B Ziggo keuze lijkt me heel simpel en ik snap dat Ziggo mods het niet voor het zeggen hebben daar zijn andere mensen die erover gaan. Al met al kom alstublieft met een duidelijk standpunt zodat de klant zijn conclusie kan trekken en eventueel zijn actie kan ondernemen. Sorry voor mijn harde verwoording cq opstelling.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
OK Het was wel raar dat je als Ziggo tester geheimhouding had, maar alle info al op straat lag via dat Zwitserse Forum. Als je de moeite nam verder te zoeken dan je neus lang was, tenminste.
Verwijderd account Topicstarter
Niet van toepassing
hanh wrote:
OK Het was wel raar dat je als Ziggo tester geheimhouding had, maar alle info al op straat lag via dat Zwitserse Forum. Als je de moeite nam verder te zoeken dan je neus lang was, tenminste.


Sorry hanh ik ben geen Ziggo tester geweest of was deze reactie voor iemand anders bedoeld.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Nee hoor. Testers bij Ziggo van wat dan ook zijn gebonden aan een geheimhoudigsplicht.
Dat is hier algemeen bekend.
Dat is ook terecht.
Voor de Next was dat een probleempje, toen UPC Zwitserland vorig jaar met z'n openbare Forum kwam. Dat is alles.
Omdat niemand daar verder op inging, maakte het nauwelijks iets uit.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic