hanh Bedankt voor je opmerkzaamheid. Wat dat betreft blijft jullie niks ontgaan? zeker handig op dit forum. Waarom mij omging is de issue beeldkwaliteit we zijn daar niet de enigste in dus. Ziggo verschuilt zich in mijn opinie achter kijkbelevenis etc. Er zijn verschillende opties aangegeven op dit forum om dit te verbeteren op de Next. Je hoort helemaal niks vd Ziggo mods hierover willen ze niet of mogen ze niet. Heel simpel Ziggo jullie hebben een testruimte zet drie identieke televisies naast mekaar waar deze issue meespeelt zet de next, horizon, pace/humac naast mekaar en je moet het dan zien.
Mijn stelling is duidelijk A: Oké we zien wat minors en doen er wat mee B: Sorry het blijft zo licht toe eventueel waarom. Dit geeft eerlijkheid en transparantie ga alstublieft niet lopen draaikonten. Klant betaald en die wil weten hoe of wat en zeker niet aan het lijntje wil worden. A of B Ziggo keuze lijkt me heel simpel en ik snap dat Ziggo mods het niet voor het zeggen hebben daar zijn andere mensen die erover gaan. Al met al kom alstublieft met een duidelijk standpunt zodat de klant zijn conclusie kan trekken en eventueel zijn actie kan ondernemen. Sorry voor mijn harde verwoording cq opstelling.