1
Vraag
2
Reacties
wjharing

Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Mediabox Next - bugs

Ik heb hem sinds gisteravond aangesloten. Wat een verademing tov de XL box!

Echter paar kleine puntjes voor de feedback, daar we hierom gevraagd zijn:

  • Series link werkt niet op BBC1/2, dus ik moet nu elke week het programma opnieuw programmeren. Werkte wel goed op de XL box, en werkt nu ook goed op NL en BEL zenders
  • Ondanks dat de Next een stuk minder lawaai maakt, zit er een kleine fan in, die toch een hoog (maar erg zacht) zoom geluid maakt. Maar op 2 meter afstand hoor ik het wel.
  • Youtube werkt traag tov de rest van de interface (maar daar kan ik mee leven)
  • Nog geen Formula 1 in 4K gevonden (ok geen bug)
  • Netflix niet in 4K / HDR (maar al gemeld)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat er bug's zijn is meestal wel logisch en als je de zoekbalk misschien had gebruikt was je sommige dingen al tegen gekomen.

BBC is een issue waar ze druk mee bezig zijn, de ventilator kan zijn dat ie even met de mond uitblazen, misschien helpt dat. Youtube kan je zelf doormiddel van de Media Box Next even 10 minuten van de stroom halen en dan weer opstarten verhelpen.
Netflix heeft wel degelijk 4K content op de Media Box Next staan, alleen je moet even zoeken.

Maar lees rustig op je gemak dit topic De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los!
Wellicht staan hier de antwoorden die je zoekt, en de Next is niet te vergelijken met Media Box XL.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat er bug's zijn is meestal wel logisch en als je de zoekbalk misschien had gebruikt was je sommige dingen al tegen gekomen.

BBC is een issue waar ze druk mee bezig zijn, de ventilator kan zijn dat ie even met de mond uitblazen, misschien helpt dat. Youtube kan je zelf doormiddel van de Media Box Next even 10 minuten van de stroom halen en dan weer opstarten verhelpen.
Netflix heeft wel degelijk 4K content op de Media Box Next staan, alleen je moet even zoeken.

Maar lees rustig op je gemak dit topic De nieuwe Mediabox - discussieer er hier op los!
Wellicht staan hier de antwoorden die je zoekt, en de Next is niet te vergelijken met Media Box XL.
wjharing
Topicstarter
Level 7
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
Bedankt voor de feedback.
ps, ik heb de andere groep over de laatste weken alle 34 pagina's gelezen, maar kan me niet meer elke issue herinneren. Dat is het nadeel van een topic waar alles ingezet moet worden tov deze box, en waar sommigen toch wel een beetje offtopic gaan. Maar dat terzijde.

Netflix wise, ik bedoelde inclusief HDR, dat lukte me nog niet.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Gewoon lekker dit weekend voor gaan zitten en uitproberen.

Hier op deze pagina https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next kan je alle informatie vinden.
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
In het kader van feedback; niet een bug, maar wel (voor mij) een irritant iets.
Omhoog/Up zoals bij volume en in dit geval zenders gaat van 1 naar 2 naar 3 enz. Dat is gevoelsmatig correct en logisch en werkt op de afstandsbediening ook zo. Echter, bij de pijltjestoetsen (rond de OK) werkt het andersom. Pijltje omhoog gaat omlaag in kanalen.
Een kleinigheidje. Voor de rest :grinning:
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes
In Netflix zoeken op HDR.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic