Vraag

Mediabox Next - beheer favoriete zenders

• 20 mei 2020
  • 14 reacties
  • 828 keer bekeken

Ik heb een mediabox next met de mogelijkheid dat iedere huisgenoot een favoriete zenderlijst kan aanmaken. Erg prettig, tijdbespaarend.  Echter na de update zijn alle voordelen als sneeuw voor de zon verdwenen. Ik heb nu een dagtaak aan het scrollen door de zenderlijst. Iedere zender die ik niet wil zien,  krijg ik te zien en bovendien moet ik per zender nog een enquete invullen voor ik kan doorzappen naar de volgende zender, ongelooglijk !

14 Reacties

Reputatie 7

Het is goed dat je dit aangeeft want je behoort gewoon je favoriete te behouden, en niet hele berg werk opnieuw te doen.

Zet in je profiel even je postcode en huisnummer (alleen zichtbaar voor jezelf en moderator, niet voor leden) dan kunnen ze dit doorzetten naar de juiste afdeling.

Moderators komen dagelijks de topic’s in om dit te vermelden. Soms kan het door drukte iets langer duren.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten. 

Op de pagina iets naar beneden scrollen. 

Dank, het probleem is vandaag opgelost…….

Reputatie 7

Super te horen, bedankt voor de terugkoppeling 😊

Reputatie 5

Goedenavond @EgbertH 
Super dat je de Ziggo Community gevonden hebt en hier je vraag stelt. Maar ik zie dat het al is opgelost.:wink:
Ontzettend fijn om te lezen dat het gelukt is met het instellen van de favorieten! Hier staat nog een online uitleg voor het instellen van favorieten op onze Mediaboxen. 
Laat het maar weten als we nog iets voor je kunnen betekenen.

Nog een fijne avond!
Groeten,

Paul

De problemen zijn terug van weg geweest. Kan opnieuw niet scrollen door mijn zenderlijst

Reputatie 7

Dat is niet dus niet zo fijn, je kan even proberen de Next van de stroom halen paar minuten kijken of dat werkt.

Anders een fabrieks herstel, door op de Homeknop te drukken, naar tandwiel op rechts te gaan, dan naar tabblad Systeem en vervolgens fabrieksherstel. 

(Tip) Sluit de Next even bekabeld op het modem aan.

Dan gaat je Next een frisse software installeren en kan je als het goed gaat, van het probleem af zijn. (Opname’s blijven bewaard alleen inlog van Apps niet)

Werkt dit allemaal niet, dan is het handig als een moderator dit doorzet naar de betreffende Ziggo Afdeling.

Na 2 dagen zijn de problemen opnieuw spontaan verdwenen…….

Reputatie 7

Heb het zelf ook paar dagen gedaan oftewel gereproduceerd en ging goed tot vandaag alles kwijt.

Opnieuw Profiel en zenders  ingedeelt en kijken hoelang dit blijft.

Ik herken het probleem.

Misschien dat Moderator dit kan doorzetten naar juiste afdeling.

Waardeloos, @EgbertH - Moet zeker niet de bedoeling zijn om alles telkens opnieuw in te stellen.

En top @Dave-, dat je ook even aan het testen bent geslagen :relaxed:

Voor de zekerheid: Blijven de profielen wel bestaan, maar de favoriete zenders vergeet hij? Of moet je een geheel nieuw profiel instellen?

Reputatie 7

Ik moet hier alleen de zenders weer opnieuw instellen die zijn verdwenen. Denk dat dit bij TS ook gebeurt, en kan me indenken dat dit vervelend is.

Mijn probleem is dat er zenders worden toegevoegd aan een bestaand profiel. Vervolgens vraagt hij bij iedere zender of ik dit wil, of dat ik het niet wil. De ene dag heb ik last van dit probleem, de volgende dag weer niet.

Mijn probleem is dat er zenders worden toegevoegd aan een bestaand profiel. Vervolgens vraagt hij bij iedere zender of ik dit wil, of dat ik het niet wil. De ene dag heb ik last van dit probleem, de volgende dag weer niet.

Dat is zeker opvallend! Kun je aangeven hoe/waar je dit precies doet? Via het [Menu] > [Beheer je favoriete zenders] zou het eenvoudig met hartjes moeten gaan zonder extra bevestiging.

Eerlijk gezegd, doe ik helemaal niets. Ik kijk tv en scroll met de volgende zender/ vorige zender knoppen door mijn zenderlijst. Op dagen dat mijn lijst ongewild is uitgebreid, gebruik ik de alleen het algemene/gedeelde profiel.

Nog een opmerking: de problemen zijn ontstaan na de laatste update. Voor die tijd werkte alles probleemloos.

Reageer