1
Vraag
2
Reacties
henmar

Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes

Mediabox Next afstandsbediening koppelen met externe apparatuur

Ik heb naar de aansluitmogelijkheden zitten kijken en heb hierover een gesprek gevoerd met de klantenservice, maar dit gesprek werd om onverklaarbare redenen verbroken.
Opnieuw bellen levert een behoorlijk wachttijd op.
Dan maar via deze weg.
Huidige situatie van de aansluitingen
Mediabox XL via HDMI naar Onkyo Reciever TX-SR507 en van daaruit naar de Samsung TV 7000 serie. Dit stuur ik aan met Harmony One als enige afstandbediening.

Mijn vraag is kan de afstandbediening van de Mediabox Next dezelfde functionaliteiten aan. Of kan ik deze schakelen via de Harmony One
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
henmar 1: Je kan uit de lijst in het menu koppel je afstandbediening ook de Onkyo kiezen 2 :De Next zal met de pace DCR 7111 codes werken op de Harmony.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes
Probeer de zoekfunctie van dit forum eens.

https://community.ziggo.nl/search?q=harmony_next

https://community.ziggo.nl/mediaboxen-modules-95/mediabox-next-koppelen-aan-afstandsbediening-logitech-harmony-38707
henmar
Topicstarter
Level 5
  • 45Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Hooi Steefb
Beide links geven het antwoord niet.
1e vraag was of de afstandbediening van de mediabox next mijn apparaten ook aan kunnen zoals de website suggereert

2e vraag was of de Harmony de Mediabox Next aankan. De link die verwijst naar 2015 met andere apparaten
Wacht dus op de juiste antwoorden
Groet
Henmar
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
henmar 1: Je kan uit de lijst in het menu koppel je afstandbediening ook de Onkyo kiezen 2 :De Next zal met de pace DCR 7111 codes werken op de Harmony.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Ok hoor. Je moet dan wel Ziggo als Manufacturer kiezen.
De Pace Box is vlgs mij van Samsung, toch?
Tegenwoordig is er ook een een dcx960 van Arris.
Die werkt ook goed.
De Logitech DB van Devices is, uh, lastig. Zeg maar een zootje.
Slim zoeken helpt.
Han
MaxH

Level 17
  • 2765Posts
  • 104Oplossingen
  • 774Likes
henmar Ik heb bijna dezelfde configuratie. Eerst met de MediaboxXL via HDMI naar de Onkyo TR-NX414 via HDMI naar de Samsung TV. Harmony Ultimate One.
Nu met de Next. Werkt zeer goed, zelfs beter dan met de MediaboxXL. Enige is dat er geen voice bediening is met de Harmony. Ik ga toch niet de hele avond tegen dat ding praten.
Je moet wel de Arris DCX960 kiezen.
j.opthoog

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Als je de mediabox next afstandsbediening wil koppelen met de Sonos playbar doorloop je het programma,
https://www.ziggo.nl/klantenservice/mediabox-next/afstandsbediening-aan-tv-koppelen/ je vult de 4 modelcijfers PBAR in en na de koppeling werkt je afstandsbediening weer met de volume knop. Succes!!!!

07-06-2020 toegevoegd voor @j.opthoog:

Je kan ook de 4 cijferige code PLAY gebruiken met hoofdletters.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic