Beantwoord

Mediabox Next aanvragen als bestaande klant

• 12 juni 2019
  • 6 Reacties
  • 20832x Bekeken

Totmijn stomme verbazing kunnen bestaande klanten geen mediabox next bestellen. Ik vind dit grof schandalig.
icon

Best beantwoord door Patsi32 12 juni 2019, 17:25

@spikey38
Hoe kom je daar bij? In combinatie met het juiste abonnement kan iedere Ziggo klant de Next box bestellen.

Heb je contact gehad met de klantenafdeling?

*Moderator edit: Heb je de Mediabox Next nog niet in huis?

Bestel dan hier je Mediabox Next!

*
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

6 Reacties

Inmiddels opgelost met klantenservice. Het lukte niet via mijn ziggo. Krijg hem deze week of volgende week binnen.

Bbedankt allemaal voor de reacties.
Reputatie 3
Badge +2
@spikey38
Hoe kom je daar bij? In combinatie met het juiste abonnement kan iedere Ziggo klant de Next box bestellen.

Heb je contact gehad met de klantenafdeling?

*Moderator edit: Heb je de Mediabox Next nog niet in huis?

Bestel dan hier je Mediabox Next!

*
Ik heb de complete abonnement. Deze wil ik graag houden. Om de mediabox next te krijgen, zou ik over moeten stappen naar Max. Dat wordt mij te duur.
Reputatie 4
Badge +5

Dat klopt niet, je kan hem anders gewoon zelf online bestellen.
Ga naar www.ziggo.nl/pakketten en klik dan rechts bij de prijs op "Al Ziggo klant?"

Of doe het via je Mijn Ziggo.

Moet sinds kort ook kunnen, zoals gebruikelijk is bij een verandering van een bestaand abo.
Ligt iets meer voor de hand dan een abo bestellen als nieuwe klant.
Zal ook wel kunnen lukken.

Eigenlijk geen idee. Sommige dingen gaan nog mis nu de Next pas een paar dagen is uitgerold.
Reputatie 3
Badge +2
Inmiddels opgelost met klantenservice. Het lukte niet via mijn ziggo. Krijg hem deze week of volgende week binnen.

Bbedankt allemaal voor de reacties.

Fijn om te horen 👍