spikey38

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Mediabox Next aanvragen als bestaande klant

Totmijn stomme verbazing kunnen bestaande klanten geen mediabox next bestellen. Ik vind dit grof schandalig.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Patsi32

Level 6
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes

@spikey38


Hoe kom je daar bij? In combinatie met het juiste abonnement kan iedere Ziggo klant de Next box bestellen.

Heb je contact gehad met de klantenafdeling?

*Moderator edit: Heb je de Mediabox Next nog niet in huis?

Bestel dan hier je Mediabox Next!

 

 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Patsi32

Level 6
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes

@spikey38


Hoe kom je daar bij? In combinatie met het juiste abonnement kan iedere Ziggo klant de Next box bestellen.

Heb je contact gehad met de klantenafdeling?

*Moderator edit: Heb je de Mediabox Next nog niet in huis?

Bestel dan hier je Mediabox Next!

 

 

spikey38
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Ik heb de complete abonnement. Deze wil ik graag houden. Om de mediabox next te krijgen, zou ik over moeten stappen naar Max. Dat wordt mij te duur.
DrGonzo

Level 6
  • 238Posts
  • 12Oplossingen
  • 44Likes

Dat klopt niet, je kan hem anders gewoon zelf online bestellen.
Ga naar www.ziggo.nl/pakketten en klik dan rechts bij de prijs op "Al Ziggo klant?"

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Of doe het via je Mijn Ziggo.

Moet sinds kort ook kunnen, zoals gebruikelijk is bij een verandering van een bestaand abo.
Ligt iets meer voor de hand dan een abo bestellen als nieuwe klant.
Zal ook wel kunnen lukken.

Eigenlijk geen idee. Sommige dingen gaan nog mis nu de Next pas een paar dagen is uitgerold.
spikey38
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Inmiddels opgelost met klantenservice. Het lukte niet via mijn ziggo. Krijg hem deze week of volgende week binnen.

Bbedankt allemaal voor de reacties.
Patsi32

Level 6
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes
spikey38 wrote:
Inmiddels opgelost met klantenservice. Het lukte niet via mijn ziggo. Krijg hem deze week of volgende week binnen.

Bbedankt allemaal voor de reacties.


Fijn om te horen ?
Rik52

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nee,nog niet.

Ziggo monteur heeft geadviseerd om een nieuwe box te bestellen. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9760Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes

@Rik52 

welke merk/type mediabox heb je momenteel ? 

puppie

Level 17
  • 2637Posts
  • 66Oplossingen
  • 1063Likes

in een topic van 2019 staat ineens een bericht van gisteren...zonder verdere communicatie...wat er mee bedoeld wordt is mij onduidelijk.
Dit topic had al lang op slot moeten zitten.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5789Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemiddag @Rik52 

 

Het is me werkelijk een raadsel waar je nu precies op doelt. Je reactie komt nogal onduidelijk bij ons binnen in dit oude topic.

Als we jou ergens mee kunnen helpen, wil je dan een eigen topic aanmaken?

Uitgelicht topic