Beantwoord

Mediabox Next - aanpassing betaalwijze abonnement.

• 10 april 2019
  • 41 Reacties
  • 2481x Bekeken

Toon eerste bericht

41 Reacties

@Conforto, wilt u aub geen berichten plaatsen alsof ik die geschreven heb en door u met mijn naam ondertekent heeft? dank u.
Reputatie 2

Dan heb je veel tijd om te kijken bij ons staan er over de honderd opname en iedere dag komt erbij
Tja, dat kun je er inderdaad niet vanaf halen, maar bedenk je eens dat het ook wel eens zo mis kan gaan dat terug kijken helemaal niet meer mogelijk is.

Ik werk veel met de Humax, en daarvan kun je een aantal modellen opnemen in je netwerk, maar je wilt niet weten hoe vaak men dat niet doet, en er vaak maar vanuit gaat dat alles wel zal blijven werken. Maar ook dan kan het voorkomen dat het zo mis gaat, dat er niets meer mogelijk is.

Ik begrijp dat het niet altijd mogelijk is alles meteen, of op korte termijn terug te kijken, maar toch is het wel belangrijk rekening te houden met het gegeven dat het mis kan gaan, en dat je bij de XL de opnames er niet af kan halen. Of je moet al de 7400 hebben en willen werken met scart en een DVD recorder. Maar anders ben je het kwijt. Dat heeft dus niet eens met een ander contractnummer te maken, zoals je aangeeft.

In het begin is er niet over gesproken dat je de opnames kwijt ben na beëindigen van proef en het andere verhaal van jou dat er de mogelijkheid bestaat dat het niet werkt neem ik geen genoegen mee want het moet gewoon werken kost al duur genoeg
Reputatie 7
Badge +35
@michelvandam26 Het was een test van een nieuwe box, je kunt tijdens een test zelfs alle opnamen al kwijt zijn, als er iets fout gaat.
Met een test is de garantie 0,0
Reputatie 2
@michelvandam26 Het was een test van een nieuwe box, je kunt tijdens een test zelfs alle opnamen al kwijt zijn, als er iets fout gaat.
Met een test is de garantie 0,0

Maar alles staat er nog op ,en ze hadden wel mogen waarschuwen toch jammer want de nex werkt perfect
@GBruin Wat een heisa om niks. Ben blij dat je voor de pilot bent uitgenodigd. Zijn zat andere klanten die met smart zitten te wachten. Er wordt een oplossing geboden dat ze de betaalwijze kunnen terugzetten en dan nog is het niet goed genoeg. En dan al die moeite om iedereen te bellen, mailen etc. waarom? om niets.
  • Royke040 Er wordt gesteld dat er NIETS veranderd, toch veranderd er wat, de oplossing is geen oplossing, er had gezegd moeten worden dat het met onze betaalmethode ook gewoon zonder problemen kon. Hogerhand wil van de ideal accept email af, en dat willen wij niet, principe, snap je. Ik laat mij niet dwingen. Neem de voor ons gereserveerde box maar. jij blij, fijn hè!
Ik had beloofd een melding te doen als ik een update had mbt mijn topic.

Ik ben gebeld op 29-4-2019 dat er een media xl box voor mij onderweg is.
En wel zonder wijziging in betaalmethode.
Er is bevestigd dat er toch wèl wat veranderde in het contract, te weten de betaalwijze.
Het heeft kennelijk over veel schijven gelopen, de verantwoordelijke is kennelijk benaderd dat er toch wel wat veranderde en dit wordt bekeken hoe dit is gegaan, immers er zou niets veranderen, maar uiteindelijk toch wel. Na doorzetten en doorzetten is het "kwartje gevallen" en verandert alleen de media box nu. Het KAN dus wel!.
Reputatie 6
Badge +3
Ik had beloofd een melding te doen als ik een update had mbt mijn topic.

Ik ben gebeld op 29-4-2019 dat er een media xl box voor mij onderweg is.En wel zonder wijziging in betaalmethode.

Nog een wijziging?
Je krijgt de HBXL opgestuurd ipv de Next. Dan hoeft er inderdaad niets aangepast te worden.😁
Reputatie 7
Hey @GBruin . Top! Je hebt nu in feite 1 van de eerdere opties die ik noemde gehad. Namelijk gewacht tot het moment dat wij intern de mediabox kunnen aanvragen (en nee, dit kan ik nog niet bij alle klanten. Rustig aan 😉 ) en hierbij dus wel je betaalwijze kunnen aanpassen. Dit heeft niets te maken met jouw schrijven, maar is altijd al de situatie/werkwijze geweest. Zoals ik zei; ingaan op de aanbieding per mail kon niet met behoud van betaalwijze. Maar zodra wij het abonnement kunnen opvoeren, kan het wel. Bij deze dus 🙂.
Mooi dat het zo voor jou goed afgehandeld is, in elk geval ^^. Geniet van je nieuwe abonnement en de nieuwe mediabox en een mooie dag gewenst!

p.s. je noemt in je laatste bericht de Mediabox XL box. Het gaat om de Mediabox Next.
Reputatie 3
Badge +1
En heeft de CEO nog je mailtje beantwoord?
Of de CEO iets gedaan heeft, kan niemand zeggen, ik heb overigens twee personen aangeschreven. Het is goed mogelijk dat zij zonder melding naar mij toch wat gebeld / gemaild hebben. Ook is mogelijk dat zij niets gedaan hebben, beide feiten zijn niet bewijsbaar. Feit is en blijft wel, net zoals Ramses Shaffy: "Wij zullen doorgaan" met gebleken succes. Overigens waarom heeft u een tekst geplaatst alsof ik die geschreven hebt? En nota bene ondertekenen met mijn naam. Mogelijk is dit zelfs strafbaar! Reageer hier eens op!
Reputatie 6
Badge +8
Och, ik vond 'm best grappig.
Reputatie 3
Badge +1
Ik heb een satirisch stukje geschreven om de absurditeit van deze situatie weer te geven. Als dit mogelijk strafbaar is hoor ik het wel van het OM!
Ik sluit niets uit.
Reputatie 3
Badge +1
Hier heb je het emailadres van de verantwoordelijke minister😁: ferdinand.grapperhaus@allenovery.com
Tjonge wat een humor.

Reageer