Beantwoord

Mediabox Next: aanbod vraag

• 15 mei 2019
  • 9 Reacties
  • 571x Bekeken

Reputatie 5
Badge +5
  • Gedreven Raadgever
  • 249 reacties
Ook ik heb een aanbod gekregen voor een Mediabox next. Vind het alleen heel jammer dat je geen pakket kan samenstellen zoals internetstart, tv start, geen telefonie. Het prijsverschil is groot nu 48,50 nieuw volgens hun aanbod pakket compleet 67,50 dat verschil is immens groot. Gaat dat nog binnenkort mogelijk worden.

Toch benieuwd naar beeldkwaliteit vd next icm een Panasonic plasma HD 43 inch lees veel problemen met beeldkwaliteit met name OLED lg en sommige andere of is het een kwestie van instellingen tv of next of beide. Heb nu een Pace superscherp beeld ben daar erg kritisch in en ben als de dood met de next dat het bagger wordt.
icon

Best beantwoord door AlexHelpt 17 mei 2019, 08:50

Heb ook een aanbiedingsmail gekregen echter geldig bij 2 abonnementen........mijn huidig abonnement staat daar niet bij en ik wil helemaal geen ander abonnement...........laten ze de Next dan maar houden......😡

En dat bellen om mijn huidige abonnement wel te krijgen ( Volop Bellen e.d. ).....ik vind dat het zo een op een over gezet moet worden en niet later gaan bellen met het risico dat dat NIET gaat gebeuren dat terugzetten van dat abonnement omdat dat niet meer in hun "strategie" voor komt

De Next is verkrijgbaar bij 3 abonnementen:
Internet Complete en TV Complete
Internet Complete en TV Max (eigenlijk TV Complete + Movies & Series XL)
Internet Max en TV Max

Andere combi's zijn helaas nog niet mogelijk. Ik begrijp dat sommige mensen Internet Start i.c.m. de Next willen hebben, maar ik vraag me af of dat wel soepel gaat lopen als je nu of straks 4K probeert te streamen op de Next met allerlei andere actieve internetverbindingen ernaast.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

9 Reacties

Reputatie 7
Hoi @Orphanmountain
Of de abonnementen nog aangepast gaan worden en/of veranderen, geen idee. Denk dat de moderatoren dit je ook niet kunnen vertellen. Dat is afwachten.

Ik weet wel dat er een bepaalde snelheid moet zijn aan je abonnement om de Next te kunnen gebruiken. Replay TV en het opnemen gaat namelijk allemaal via Internet, dus dan moet het wel goed gaan en met een te laag abonnement heb je er dan niets aan.

Kan je niets zeggen over de kwaliteit met beeld van de Next en je TV. Ik heb zelf een samsung TV en ben er heel blij mee. Beeld is geweldig en heel scherp 🙂 Maar hoe dat zie met een Panasonic, geen idee. Misschien zijn er mensen die je daar wel mee kunnen helpen.

Snap dat je door de prijsverschil even wilt afwachten. Zou ik zelf ook gedaan hebben.
Reputatie 7
Badge +17
Toen ik een paar jaar geleden overging van een lage internetsnelheid naar een 400 Mbs met connectbox merkte ik direct een grotere helderheid op mijn Panasonic plasma tv.
De next staat hier in de startblokken. Alleen die bekende laatste loodjes.
Zodra alles werkt hoor je nader.
Reputatie 7
Badge +17
Hij werkt. Alleen nog niet de live tv zenders. Dat zal nog wel komen. Blijkbaar is men druk doende. Temeer omdat het opnieuw ophalen van de zenders in mijn ziggo momenteel ook niet lukt
De eerste indruk van de on demand zenders die wel werken is positief.
Wat me zeker opvalt is dat het beeld meer contrast geeft en scherper is. Mogelijk was daar voorheen de toch wel op leeftijd zijnde coaxkabel debet aan.
Nu is alles aangesloten via een UTP kabel rechtstreeks op het modem.
Alleen rijst nu de vraag hoe straks journaal en een vandaag kijken. Nog via de ouwe trouwe horizon XL, die me nooit in de steek heeft gelaten Óf toch via de Next??
Wordt vervolgd.
Reputatie 6
Badge +3
Ook ik heb een aanbod gekregen voor een Mediabox next. Vind het alleen heel jammer dat je geen pakket kan samenstellen zoals internetstart, tv start, geen telefonie. Het prijsverschil is groot nu 48,50 nieuw volgens hun aanbod pakket compleet 67,50 dat verschil is immens groot. Gaat dat nog binnenkort mogelijk worden.

Toch benieuwd naar beeldkwaliteit vd next icm een Panasonic plasma HD 43 inch lees veel problemen met beeldkwaliteit met name OLED lg en sommige andere of is het een kwestie van instellingen tv of next of beide. Heb nu een Pace superscherp beeld ben daar erg kritisch in en ben als de dood met de next dat het bagger wordt.

@Orphanmountain ik krijg de box ook, moet nog even geduld hebben tot maandag en ik zat ook een beetje met dat pakket.
Nu heb ik Compleet met movies en serie’s XL apart en vaste telefoon met volop bellen voor 7,50 geloof ik.
Dat pakket mocht ik ook niet terug, maar zeiden ze, als ik de Next éénmaal had mocht ik bellen en kreeg ik mijn volop bellen er ook weer bij en als de uitrol éénmaal landelijk en voor iedereen is, mocht ik mijn oude pakket weer terug.
Ik heb nu het pakket moeten nemen van 84 euro met het snellere internet, anders was ik mijn movies en series XL kwijt en die houd ik liever, omdat hier meer natuurzenders inzitten en nog een paar anderen zoals RTL crime en NPO extra.....
Wat het snellere internet betreft weet ik het nog niet, als dit misschien veel beter is houd ik die er misschien wel in...anders ga ik hiermee ook weer terug naar compleet.
Reputatie 6
Badge +3

@Orphanmountain Ik krijg de Next als het goed is maandag binnen, ik zat ook met de pakketten, ik had altijd alles in 1 compleet met als extra, volop bellen voor 7,50 geloof ik, hierdoor hoefde ik de gesprekskosten niet te betalen op mijn vaste telefoon en ik had movies en series XL. Dit pakket kon ik nu ook niet meer los erbij krijgen. Dus heb ik nu voor het max pakket gekozen want anders ben ik movies en series XL kwijt en dus ook de mooie extra zenders die hierbij horen.
Als ik over ben gezet naar de next, mocht ik bellen en krijg ik mijn Volop bellen weer terug en als de soft uitrol is afgelopen en de volledige landelijke uitrol begint, mocht ik bellen en mag ik als ik dat nog wil, mijn oude pakket weer terug.
Heb ook een aanbiedingsmail gekregen echter geldig bij 2 abonnementen........mijn huidig abonnement staat daar niet bij en ik wil helemaal geen ander abonnement...........laten ze de Next dan maar houden......😡

En dat bellen om mijn huidige abonnement wel te krijgen ( Volop Bellen e.d. ).....ik vind dat het zo een op een over gezet moet worden en niet later gaan bellen met het risico dat dat NIET gaat gebeuren dat terugzetten van dat abonnement omdat dat niet meer in hun "strategie" voor komt
"Aanbiedingsmail" jaja heb ik ook gekregen, maar dat is gewoon het nieuwe Complete pakket, mijn ouders hebben niet meegedaan met de test, maar hebben wel al de Next boxs een paar weken in huis tegen dezelfde kosten per maand (hadden al Complete)....😨

Ten 2e nu zou ik naar het Complete pakket over moeten, wat me dan bijna het dubbel kost per maand. Terwijl het testen met mijn huidige abo verder perfect werkte!

Laat dan alleen personen testen die ook de gewenste abo al haden, heel erg jammer dit!😡
Reputatie 4
Badge +2

@Orphanmountain Ik krijg de Next als het goed is maandag binnen, ik zat ook met de pakketten, ik had altijd alles in 1 compleet met als extra, volop bellen voor 7,50 geloof ik, hierdoor hoefde ik de gesprekskosten niet te betalen op mijn vaste telefoon en ik had movies en series XL. Dit pakket kon ik nu ook niet meer los erbij krijgen. Dus heb ik nu voor het max pakket gekozen want anders ben ik movies en series XL kwijt en dus ook de mooie extra zenders die hierbij horen.
Als ik over ben gezet naar de next, mocht ik bellen en krijg ik mijn Volop bellen weer terug en als de soft uitrol is afgelopen en de volledige landelijke uitrol begint, mocht ik bellen en mag ik als ik dat nog wil, mijn oude pakket weer terug.

movies en series xl blijft gewoon als je de next bestel
movies en series is een extra pakket en die blijven zoals het ook in je vorige abonnement was heb daar voor gebeld en mijn werd verteld dat er aan de extra opties niks veranderd
Reputatie 6
Badge +19

De Next is verkrijgbaar bij 3 abonnementen:
Internet Complete en TV Complete
Internet Complete en TV Max (eigenlijk TV Complete + Movies & Series XL)
Internet Max en TV Max

Andere combi's zijn helaas nog niet mogelijk. Ik begrijp dat sommige mensen Internet Start i.c.m. de Next willen hebben, maar ik vraag me af of dat wel soepel gaat lopen als je nu of straks 4K probeert te streamen op de Next met allerlei andere actieve internetverbindingen ernaast.