fritslafrits

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mediabox Next alleen bij duurste abonnement?

Ik heb even een korte vraag. vorige week zat ik op de site van ziggo om mijn abbo te wijzigen,

ik wil net zoals mijn vrienden graag de mediabox next hebben. toen kon ik dat niet doen omdat die pagina niet beschikbaar was. nu zie ik zojuist dat ik het wel kan doen maar dan moet ik het duurste abbo kiezen! waar ik totaal geen behoeften aan heb. mijn vraag waarom is dit? want die mediabox xl ben ik echt meer dan zat! vanaf het begin een waardeloos apperaat geweest! 

4 Reacties 4
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Zo is de situatie nu eenmaal op dit moment. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21926Likes

@fritslafrits Wat zijn nu je de problemen met de Mediabox XL?

RuudVoeten

Level 4
  • 316Posts
  • 6Oplossingen
  • 99Likes

Volgens mij kan je verschillende vormen kiezen, bijv. tv start met internet 500 of tv complete met internet 250 enz enz, zo heb ik het nu ook nl, de pakketten kan je combineren.

Succes

Zeeburgia

Level 15
  • 1101Posts
  • 30Oplossingen
  • 1301Likes

Je kan inderdaad allerlei soorten diensten combineren, maar je krijgt als klant tegenwoordig alleen nog maar de Next in bruikleen in combinatie met een MAX pakket en ook niet meer dan 1 box per adres.

Ik kan mij de frustratie van de TS wel voorstellen, want niet iedereen heeft behoefte aan een 500/40 internetverbinding, 100+ zenders en Movies & Series XL.

Het beste advies wat ik persoonlijk kan geven is de XL gratis omruilen voor een andere XL.

En surf eens door de berichten van de topics:

Mediabox Next: minder scherp HD beeld en

‘Momentje….bij afspelen van Opnames en Replay - mediabox Nex

en overweeg dan opnieuw of het wel aanlokkelijk is te opteren voor een Next.

De kans is groot dat een nieuwe XL wel naar tevredenheid zal werken.

Ik ben in ieder geval super tevreden over de XL; naast een perfecte beeldkwaliteit tijdens zowel live tv als opnames en terugkijken, gaat zelfs het zappen en navigeren veel sneller en stabieler dan in de beginjaren van de Horizon.

 

Uitgelicht topic