Beantwoord

Mediabox Next: 2218 *Opgelost*

  • 16 mei 2019
  • 1 Reactie
  • 686x Bekeken

storing met het willen bekijken met een geprogrameerd programma. ook niet terug te zien via replay foutcode cs2218. box opnieuw opgestart. haalt niet uit
icon

Best beantwoord door Dave- 16 mei 2019, 21:13

Er is een storing gaande bij Ziggo, hier werkt Replay en kijken vanuit de cloud ook niet, ik krijg hier dezelfde melding.

Houd even geduld tot het is opgelost.

Zie ook hier naar meerdere topic's > https://community.ziggo.nl/search?q=CS2218
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 7
Er is een storing gaande bij Ziggo, hier werkt Replay en kijken vanuit de cloud ook niet, ik krijg hier dezelfde melding.

Houd even geduld tot het is opgelost.

Zie ook hier naar meerdere topic's > https://community.ziggo.nl/search?q=CS2218