Remelco

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

LG magic remote koppelen aan Ziggo Next

Het koppelen van de afstandsbediening van de Next naar de tv (LG 55C7V) gaat zonder problemen.

Echter wil ik graag met de LG magic remote de Ziggo Next gaan bedienen. Tot op heden is dat nog niet gelukt. Ook via de LG apparatenbeheer heb ik gekozen voor Arris om te koppelen maar ook zonder succes.

Weet iemand hier een oplossing voor?

6 Reacties 6
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Nee, dat gaat niet werken. 

Remelco
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zit dat dan in de software van LG aangezien bij een ander model van LG dit wel vlekkeloos werkt?

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Geen idee, vraag het aan de bezitter van het LG toestel waar het wel werkt of aan LG.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7281Likes

Goedemiddag @Remelco en welkom op de Community,

Goede vraag die je hier stelt! Maar helaas moet ik het antwoord op je vraag schuldig blijven. Ik ben niet bekend met de Magic Remote (LG) instellingsmogelijkheden i.c.m. de Mediabox Next.
Je kan denk ik zoals @Jan F. ook al oppert het beste navraag doen bij LG. Of vraag de persoon waarbij het wel werkt anders hoe hij of zij dit voor elkaar gekregen heeft. 

 

DON PAPA

Level 17
  • 3836Posts
  • 61Oplossingen
  • 3257Likes
Remelco wrote:

Ook via de LG apparatenbeheer heb ik gekozen voor Arris om te koppelen maar ook zonder succes.

Weet iemand hier een oplossing voor?

En met Arris DCX960 ? Daarmee werkt het op mijn LG C9 prima, ik kan de Nextbox geheel bedienen met de LG magic afstandsbediening 

janjanendekids

Level 7
  • 191Posts
  • 6Oplossingen
  • 36Likes

misschien heb je hier iets aan

door in de LG afstandbediening Philips type 12 te kiezen kun je de next volledig met je magic remote bedienen!

https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1913810?data%5Bfilter_keywords%5D=Magic%20Remote%...

Uitgelicht topic