Hoi
HennyL. Welkom op de Ziggo Community!
Een lege tv-gids schiet natuurlijk niet op, want hierdoor kun je ook geen opnames instellen
😞 In de meeste situaties los je dit gemakkelijk op door de Mediabox Next en jouw modem samen 1 minuut van stroom te halen. Is de tv-gids dan nog steeds leeg, dan adviseren we om de fabrieksinstellingen te doen. Jammer dat dit bij jou niet heeft geholpen!
Zoals
Be rt terecht opmerkt lijkt er dan sprake van een verbindingsprobleem. De programmering in de gids wordt namelijk ingeladen middels de internetverbinding. Als bovenstaande niet helpt, dan wil ik je vragen om de Mediabox Next eens aan te sluiten met een netwerkkabel op je modem of zoals
Be rt aangeeft eens een andere wifi-frequentie (2.4 Ghz of 5.0 Ghz) te testen. Ik ben benieuwd naar de uitkomsten van de eerder gegeven tips. Houd je ons in dit topic op de hoogte?
🙂 We staan namelijk paraat om je te helpen. :blush: