mhoogev

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leeftijds restrictie per profiel instellen

Hallo de titel zegt het eigenlijk al, ik wil op 1 profiel een leeftijds restricie instellen,op dit profiel wordt de box opgestart. dit is voor de kids,
Het 2e profiel moet worden afgeschermd met een pincode.
Als ik nu een leeftijds restrictie instel is dat geldig op alle profielen dat is niet handig om elke keer de pin in te moeten drukken, zie ik wat over het hoofd of is dit niet mogelijk, is het mogelijk om profielien af te schermen met een pin?
alvast bedankt
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
Je ziet niets over het hoofd. Het is niet mogelijk. Zoiets is alleen zinvol als je bij het instellen van een profiel ook een pincode op zou moeten geven en dat is (nog) niet het geval.

Bekijk in context

3 Reacties 3
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
Je ziet niets over het hoofd. Het is niet mogelijk. Zoiets is alleen zinvol als je bij het instellen van een profiel ook een pincode op zou moeten geven en dat is (nog) niet het geval.
mhoogev
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is echt een missertje zeker met gezinnen met jonge kinderen is het wenselijk dat er restricties op worden gezet, erotiek ed zit al achter de pin maar dat is nog lang niet voldoende. jammer dan gaat de oude box dr weer op
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Is het niet handig voor het slapen gaan de Next dan op Kids profiel te zetten en als je zelf de Next gebruikt dan weer te switchen.

En de ouders zijn toch nog steeds de baas over de Next, lijkt mij.

Uitgelicht topic