1
Vraag
2
Reacties
Kylie2005

Level 5
  • 47Posts
  • 6Oplossingen
  • 11Likes

Kun je handmatig opnemen met de mediabox Next?

Hoe kan ik handmatig opnemen met de mediabox Next?
Ik vind dat item nergens terugkomen.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Opname kan alleen via de Gids worden gereserveerd.

***Toevoeging Moderator: Alles weten over de opnamefunctie op de Mediabox Next? Klik dan hier!***

Bekijk in context

5 Reacties 5
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Opname kan alleen via de Gids worden gereserveerd.

***Toevoeging Moderator: Alles weten over de opnamefunctie op de Mediabox Next? Klik dan hier!***
Kylie2005
Topicstarter
Level 5
  • 47Posts
  • 6Oplossingen
  • 11Likes
Dat is dan uitermate jammer. Voorbeeld L1 nieuws dagelijks opnemen, dan worden alle afleveringen van die dag opgenomen ipv bijv alles tussen 17.30 en 18.30u
bert kruit

Level 1
  • 59Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
niet handmatig opnemen...time shifting mag niet tijdens opname...skippen alleen 30 sec voor of achteruit...niet meer in te stellen...voice controle skippen werkt maar matig,hij gaat vaak een programma ''skip'' zoeken...heb ik ook met andere opdracht woorden uit de lijst...
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Alleen uit de Gids is by design. 30 min is standaard uitloop....
Als de gids, evt achteraf, niet genoeg klopt, dan is er een probleem, tenzij dit op tijd wordt gecorrigeerd door de aanbieder van de gidsgegevens.
Er is nog geen officiele Ziggo/Liberty Global plek op het Web waar meldingen over dit soort problemen kunnen worden gedaan, met de bedoeling dat er snel correctie plaats zal gaan vinden. Idem voor opnames die anderszins mislukt zijn dan tgv verschoven tijden.
Bierflesje

Level 3
  • 19Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Wel jammer. Vandaag dus een plotselinge wijziging in de tv-programma's op NPO1 ivm de winst op het songfestival. Daardoor verschuiven er programma's en de tv-gids bij Ziggo is niet bijgewerkt.
Wel een misser, want bij de mediabox XL kon je nog handmatig een opname instellen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic