Korting vervalt bij Next

• 8 mei 2019
  • 7 Reacties
  • 453x Bekeken

Reputatie 1
Badge
ik heb ook de next box gekregen en nu vervalt mijn korting dat vind ik vreemd want heb gewoon hetzelfde pakket.vind dit erg tegenvallen van Ziggo.de korting was bij mij nog 2 keer erg jammer dit want de horizonbox haperde de laatste tijd steeds dus als je box defect is moet je als ware gewoon de box betalen daar komt het op neer,wat heeft die korting nu met die box te maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Hallo gigimi,

Hier het zelfde verhaal mij werd van alles verteld, u ontvangt de nieuwe box zodra de uitrol van start is gegaan en omdat u bij Ziggo blijft krijgt u nog 9 maanden korting.

Gisteren gebeld en kwam van een koude kermis thuis, box is niet mogelijk icm korting ect, ect, ect....

Dus je wordt gewoon lekker genaaid ipv beloond!
Reputatie 1
Badge
ja ze mogen blij zijn dat ze ons al zo lang als vaste klant te hebben.vind dit gewoon schandalig eigenlijk moeten we kassa inschakelen
Reputatie 7
Hoi @gigimi & @Kmm0184
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Als eerst, Ziggo naait niemand.
Er is volgens mij op meerdere plekken gecommuniceerd dat er wel voorwaarden aan vast zitten bij het overstappen: Voorwaarde is dat je een alles-in-1 complete of max abonnement hebt. Actiekortingen vervallen.

Als het goed is heeft iedereen een mail ontvangen met daarin een persoonlijke link. Dit is gedaan omdat ze niet iedereen tegelijk kunnen aansluiten. Bij het invullen van deze info staat onderaan dat je huidige kortingen komen te vervallen.

Weet niet hoe jullie je hebben aangemeld maar daar zijn op de community al meer mensen geweest die deze vraag hebben aangekaart en informatie over hebben gekregen. Uiteraard heel vervelend maar je kan er ook de voordelen van zien, het is een fijne box en je hebt er vast nog lang plezier van. Als je Kassa wilt inschakelen, dan zou ik dat zeker doen. Maar of je daar echt iets mee gaat bereiken, dat denk ik niet.

In ieder geval wel veel plezier met de nieuwe Next box.
Reputatie 1
Badge
ja het is bij Ziggo altijd zo dat nieuwe klanten altijd alles krijgen en de vaste klanten kunnen overal naar kraaien.wij moeten alles altijd betalen.want heb die box nu gewoon zelf betaald.geen goeie reclame vind ik maar anders krijgen wij niet zo,n box ja en terwijl die horizonbox van mij niet goed werkte steeds opnieuw opstarten enz en kom niet met het verhaal terug zetten naar fabrieksinstellingen dat had ik al tig keren gedaan.
Reputatie 7
ja het is bij Ziggo altijd zo dat nieuwe klanten altijd alles krijgen en de vaste klanten kunnen overal naar kraaien.wij moeten alles altijd betalen.want heb die box nu gewoon zelf betaald.geen goeie reclame vind ik maar anders krijgen wij niet zo,n box ja en terwijl die horizonbox van mij niet goed werkte steeds opnieuw opstarten enz en kom niet met het verhaal terug zetten naar fabrieksinstellingen dat had ik al tig keren gedaan.
Dat is bijna bij elk bedrijf zo. Zoek het internet maar eens af naar vaste klanten kortingen en nieuwe klanten kortingen. Dan zie je heel vaak dat mensen die langer klant zijn het niet eerlijk vinden dat ze geen kortingen krijgen. Dit is echt een discussie die al jaren loopt bij elk bedrijf.

Volgens mij hebben veel vaste klanten nu als eerst een mail gekregen om over te stappen naar een Next box. Kan me vergissen en mocht je zelf ook deze box willen, dan kan je hier op deze link klikken. Let op: als je deze box neemt dan vervalt je huidige contract (dus ook de kortingen).

Ik zal zeker niet met fabrieksinstellingen komen, ik zou de nieuwe Next box aanraden 😉
Reputatie 7
Badge +17

Daarom is het ook aantrekkelijk om Ziggo op te zeggen en een jaar bij een andere provider te gaan. Dan heb je volgend jaar ook weer recht op korting en dit jaar bij de nieuwe aanbieder.
Vreemd dat mensen op het callcenter andere dingen zeggen, wordt beloofd dat je binnen afzienbare tijd de Next krijgt, en als het dan zover is, dan moet je de korting inleveren!
Ben nieuwsgierig wat de consumentenbond hiervan vindt.
Binnenkort wordt de kabel opengesteld, dan zien we wel weer.