1
Vraag
2
Reacties
GSTB

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Koppeling Next met B&O Horizon televisie

De mediabox Next is perfect, alleen elke keer als ik mijn B&O Horizon televisie aan zet, komt er geen verbinding tot stand met de Next. Ik moet dan de Next van de stroom afhalen. Na even wachten weer stroom inschakelen en dan komt er wel verbinding en krijg ik beeld. Weet iemand hoe dit te verhelpen is? Ik heb alle stand-by standen geprobeerd (ecostart etc.) dat helpt niet.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Het enige wat mogelijk nog kan helpen bij vreemde acties van de Next is de fabrieksinstellingen.

Duurt 5 minuten geplande en bewaarde programma's en instellingen worden weer opgepakt, behalve in Beeld en Geluid Framesnelheid gelijk zetten en Dolby en opnieuw inloggen in apps als Netflix.

Laat SVP weten of het geholpen heeft?
Dan wordt duidelijker of dit een oplossing is.

Mocht het niet helpen dan kan een Ziggo moderator eens kijken of dit eerder gemeld is met een B&O, zij lezen alles en verzamelen alle issues en leggen dit bij de juiste afdelingen neer.
Zij komen iedere paar werkdagen langs in ieder topic.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Dolfff

Level 1
  • 2183Posts
  • 65Oplossingen
  • 496Likes

Wat zie je precies als er geen verbinding is? Krijg je bv wel een menu?

Heb je al een andere hdmi kabel geprobeerd?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Kun je in de B&O een voorkeur ingang instellen in de instellingen waar de B&O mee op moet starten?

GSTB
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De tv geeft de melding “geen signaal”. Het beeld blijft zwart. De Next reageert wel op zijn afstandsbediening, maar er is geen beeld.

In de B&O is een voorkeur ingang ingesteld.

Een andere hdmi kabel heeft geen effect.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75170Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Het enige wat mogelijk nog kan helpen bij vreemde acties van de Next is de fabrieksinstellingen.

Duurt 5 minuten geplande en bewaarde programma's en instellingen worden weer opgepakt, behalve in Beeld en Geluid Framesnelheid gelijk zetten en Dolby en opnieuw inloggen in apps als Netflix.

Laat SVP weten of het geholpen heeft?
Dan wordt duidelijker of dit een oplossing is.

Mocht het niet helpen dan kan een Ziggo moderator eens kijken of dit eerder gemeld is met een B&O, zij lezen alles en verzamelen alle issues en leggen dit bij de juiste afdelingen neer.
Zij komen iedere paar werkdagen langs in ieder topic.

GSTB
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt Bert,

Ik ga de reset proberen. Ik kom er op terug.

GSTB
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beste Bert, 

Het heeft even geduurd. Het probleem lag niet aan de kabel maar aan de instellingen op de B&O televisie. Het is opgelost, bedankt voor jouw tips.

Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes

Fijn dat het is opgelost door de tip van @Be rt, @GSTB. Bedankt voor je terugkoppeling hier!

robschoonens

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

GSTB,

 

IK heb hetzelfde probleem. Helaas kan ik de oplossing van jou nietvinden. Zou je die mij nog kunnen sturen?.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @robschoonens

Als het goed is, heeft @GSTB de tip van @Bert opgevolgd een de mediabox een reset gegeven. Op deze pagina lees je hoe je dat doet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic