Beantwoord

kanaal kiezen werkt niet goed

• 19 februari 2020
  • 6 reacties
  • 138 keer bekeken

Als ik op de Cijfertoets 1 druk dan komt op de tv kanaal 2 tevoorschijn. Dit is geldig voor alle lage cijfers. In de dubbele cijfers gast het wel goed. Iemand een oplossing?

icon

Best beantwoord door ruudpop 5 maart 2020, 14:51

Probleem opgelost.

Het bleek dat NPO 1 steeds onderaan de favorietenlijst werd gezet i.p.v. bovenaan. Na de stroom van het kastje er even af gehaald te hebben bleef NPO 1 na aanpassing wel bovenaan staan. Dus nu werkt alles goed.

Bedankt voor reacties.

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

6 Reacties

Next 30 seconden van de stroom lost soms vreemde issues op.

Reputatie 7
Badge +12

Apart. Gebeurt dit altijd of soms? En wat bedoel je met “ Dit is geldig voor alle lage cijfers “? Gaat ie bij alle cijfers 1 t/m 9 naar kanaal 2?

Als de tip van Bert niet helpt, haal dan eens kort de 4 batterijen uit de afstandsbediening?

Als dat ook niet helpt, reset dan de afstandsbediening als volgt: Haal alle 4 de batterijen eruit en wacht minstens een uur voor je ze weer terug doet. Hierna moet je de ab wel opnieuw koppelen door knop "0" en "tv" 10 seconden ingedrukt te houden.

Bedankt voor de info. Ik ga het binnenkort proberen.

1 gaat naar 2, 2 gaat naar 3 enz. t/m 9 gaat naar 10. Altijd dus.

als ik 2 cijfers druk dan gaat het wel naar het juiste kanaal. dus bijv. 15 gaat naar 15.

Een héél gek probleem, @ruudpop ! Welkom op de Ziggo Community trouwens :-)

Ik ben erg benieuwd of de resets het hebben verholpen, laat je het nog weten?

Probleem opgelost.

Het bleek dat NPO 1 steeds onderaan de favorietenlijst werd gezet i.p.v. bovenaan. Na de stroom van het kastje er even af gehaald te hebben bleef NPO 1 na aanpassing wel bovenaan staan. Dus nu werkt alles goed.

Bedankt voor reacties.

TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed: