Beantwoord

Kan niet terug kijken - Melding: Geen abonnement

  • 8 juli 2019
  • 2 reacties
  • 203 keer bekeken

Kan niet terug kijken met de next box
Zegt dat ik geen abbo heb
icon

Best beantwoord door Be rt 8 juli 2019, 22:47

Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.

Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.

Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

2 Reacties

Het lijkt erop dat je abonnement nog niet goed is doorgelopen.

Kijk eens in Mijn Ziggo, als de Next er staat kun je proberen om het abonnement door te zetten naar je Next.

Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Next op enders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ziggo heeft wel een uitstekende compensatieregeling als diensten niet werken.
Als alles werkt, neem dan contact op met Ziggo en dan kunnen ze de periode vaststellen vanaf de eerste melding aan hun tot de oplossing en de compensatie vaststellen.
Hi @G3rider ,

Tof dat je de nieuwe Mediabox Next in gebruik hebt genomen! Zoals @Be rt aangeeft is dat vaak een gevolg van het 'lezen' van je abonnement wat ergens niet goed gaat. Alles is aan deze kant wel doorgelopen, dus ik ben erg benieuwd of het inmiddels alweer werkt en/of de tip om je zenders opnieuw op te halen heeft geholpen.