1
Vraag
2
Reacties
jvgorkum

Level 1
  • 66Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

kan niet iets terugkijken op de Mediabox Next - opstoring verzocht

Gisteren het NPO1 journaal met restart gekeken (ongeveer 2035 gestart)
journaal afgekeken en blijven plakken en een groot deel van opsporing verzocht gekeken
op een bepaald moment was de restart buffer (van het journaal) op en brak het programma af (logisch) maar toen ik naar de gids ging en het programma (opsporing verzocht) wilde re-starten kreeg ik alleen de optie 'kijk live verder' op het programma (maar dat was inmiddels afgelopen)
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey jvgorkum .
Met opsporing verzocht zijn de zaken rondom terugkijken altijd een beetje anders dan anders. Zo zie ik op de site van NPO bijvoorbeeld dat wanneer er aanhoudingen zijn, het terugkijken wordt geblokkeerd. Ik denk dat om deze reden het terugkijken via Ziggo helemaal uitgeschakeld is door de NPO (ook via KPN, lees ik op hun forum).
Je kunt het via de NPO wel terugkijken, mits de aflevering open staat, uiteraard.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je zou even de Media Box Next als dit volgende keer gebeurt, 5 minuten uitzetten en dan weer opnieuw opstarten.

Zoals mguzz al in zijn tekst aangeeft, hele goede en dat weet ik nu ook voor de volgende keer.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Jammer dat je dit niet hebt gecontroleerd Dave, er staat nl. geen replay icoontje achter dit programma dus dan kan je het ook niet terugkijken. Misschien dat een moderator hierop reageert
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dank je mguzz dit wist ik zelf niet en weet ik voor een volgende keer.

Heb me reactie al even aangepast.
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey jvgorkum .
Met opsporing verzocht zijn de zaken rondom terugkijken altijd een beetje anders dan anders. Zo zie ik op de site van NPO bijvoorbeeld dat wanneer er aanhoudingen zijn, het terugkijken wordt geblokkeerd. Ik denk dat om deze reden het terugkijken via Ziggo helemaal uitgeschakeld is door de NPO (ook via KPN, lees ik op hun forum).
Je kunt het via de NPO wel terugkijken, mits de aflevering open staat, uiteraard.
jvgorkum
Topicstarter
Level 1
  • 66Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Lyke, dank voor je complete antwoord -- Zou het dan niet een idee zijn dat deze status (niet mogen opnemen van de content-houder) zichtbaar is als vervanger voor het restart symbooltje?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Dat is zeker een goede suggestie. Ga ik doorzetten!
Opnemen mag volgens mij wel gewoon hoor. Dat kan altijd. En een opname kan je altijd terugkijken. Maar niet alles wordt beschikbaar voor replayTV. En ja, dat is een beetje krom ;-).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic