1
Vraag
2
Reacties
Hermanh

Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Kan Mediabox Next wel via de Ziggo GO app bediend worden?

Las dat we een nieuwe mediabox gaan krijgen. Fijn, ik verwacht dat die beter zal zijn dan huidige horizon.

ben uiteraard benieuwd: eerst zien dan geloven. Die oude heeft mij veel ergernis gekost, tijd en omruilingen gekost.
En nog steeds doet hij niet wat ik had verwacht: moet altijd in hoge energiestand, maakt dus altijd lawaai en is altijd warm.

Het meest vervelende vind ik, dat ik de ziggo app niet volledig in combinatie met de box kan gebruiken: vanwege storingen in box en netwerk kan ik de app niet alsafstandsbediening gebruiken. En dus ook niet verder kijken vanaf smartphone op box.
Ik begrijp, dat schakelen tussen kijken op box Next en ander device en v.v. bij Next aanwezig is.
Ben benieuwd of dat inderdaad gaat werken.

En kan iemand aangeven , of de afstandsbediening bij de Next wel zonder probleem gaat werken?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Via de app is mogelijk als die geactiveerd is in Ziggo Go App.?

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
De Next en de Afstandsbediening werken prima en zijn gewoon als een complete set.
Het verschil is dat de Next geen toetsenbord meer heeft.

Als je de Next in bezit krijgt wordt er een nieuw klantnummer aangemaakt die dan zichtbaar wordt in de Ziggo Go app waar je dan na 1 a 2 dagen gebruik van kan maken, zowel mobiel als de Next.
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Maar ik begrijp dat Hermanh een app als afstandsbediening wil gebruiken. En dat gaat niet toch?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Je kan de Ziggo Go app als deze is geactiveerd ook de afstandsbediening gebruiken als je dat bedoeld Willem-A :blush:
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Nog niet helemaal duidelijk Dave-

Ik lees dat Hermanh niet de afstandsbediening van de Next wil gebruiken, maar deze via een app wil bedienen...
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Via de app is mogelijk als die geactiveerd is in Ziggo Go App.?
Willem-A

Level 1
  • 14718Posts
  • 479Oplossingen
  • 2790Likes
Dave- wrote:
Via de app is mogelijk als die geactiveerd is in Ziggo Go App.?



Kijk, nou komen we ergens. Dank!
Hermanh
Topicstarter
Level 2
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Bedankt voor jullie reacties!

Ik vroeg het mij af, omdat de mediabox xl ook via ziggo GO zou moeten kunnen worden bediend.
Maar ziggo servicedesk rade aan, de xl box niet in het thuis netwerk op te nemen, omdat hij niet goed samenwerkte met het (ziggo) modem.

Maar uit de reactie van Dave maak ik, op dat nieuwe box Next en de app goed samen werken.
Ik kan dus bijna niet wachten, dit zelf te ervaren!
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Hermanh wrote:
Bedankt voor jullie reacties!

Ik vroeg het mij af, omdat de mediabox xl ook via ziggo GO zou moeten kunnen worden bediend.
Maar ziggo servicedesk rade aan, de xl box niet in het thuis netwerk op te nemen, omdat hij niet goed samenwerkte met het (ziggo) modem.

Maar uit de reactie van Dave maak ik, op dat nieuwe box Next en de app goed samen werken.
Ik kan dus bijna niet wachten, dit zelf te ervaren!



Neem maar van mij aan dat die nieuwe box de next een super ding is !! 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic