1
Vraag
2
Reacties
PCvdH

Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Je tv-zenders worden ingesteld

Goedemorgen,

Sinds gistermiddag de melding 'Je TV zenders worden ingesteld' met code 100:70.
Zou slechts 15 minuten in beslag moeten nemen, maar de melding is vandaag nog niet verdwenen. Heeft iemand (omgeving Utrecht) dezelfde melding met de mediabox Next?

Mvg,
Pieter
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
PCvdH
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Blijkt dat bij het verwisselen van de mediabox met een nieuwe het e.e.a. niet goed in het systeem was verwerkt van Ziggo. Duurt maximaal 3 dagen voordat dit is gefixt begreep ik, maar goed ik ben blij dat het probleem is gevonden. Dank voor het meedenken iedereen!

Bekijk in context

10 Reacties 10
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Misschien dat hanh je kan helpen. Anders wachten tot een moderator dit topic oppikt.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Gaat het om een Media Box, CI+ module

De Next ( over het hoofd gezien)
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Dave- Next
PCvdH
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Dave,

Het betreft een mediabox (de Next).
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
PCvdH Ik heb dit op de Next nog nooit meegemaakt, maar het beste kan je even schakelaar omzetten, 5 minuten wachten en het opnieuw proberen.
PCvdH
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hoi Dave,

Ga ik proberen als ik thuis ben, hopelijk werkt het daarna weer. Na een normale reset had ik nog geen geluk helaas. Je hoort van me!
PCvdH
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Blijkt dat bij het verwisselen van de mediabox met een nieuwe het e.e.a. niet goed in het systeem was verwerkt van Ziggo. Duurt maximaal 3 dagen voordat dit is gefixt begreep ik, maar goed ik ben blij dat het probleem is gevonden. Dank voor het meedenken iedereen!
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes
Misschien dat een moderator e.e.a. nog kan bespoedigen?
EdBlom

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Had hetzelfde probleem met de mediabox next. Uit- en aanzetten hielp niet. Helpdesk zag niets vreemd in het systeem en had een monteur ingepland.
Vond het vreemd dat dit niet op afstand kon worden opgelost en heb de mediabox via het menu op de fabrieksinstellingen gezet.
PROBLEEM OPGELOST!
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Meestal kan een Moderator wel het zetje geven, maar soms ook niet, en omdat het erg druk is en ook met de uitgifte van de Media Box Next, kan het gebeuren dat ze niet altijd de tijd hebben.

Gelukkig door een fabrieksherstel is het opgelost, maar dat mag niet de oplossing voor de toekomst worden.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic