1
Vraag
2
Reageer en help mee
Who Else

Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Italiaanse app zenders

Ik ben naar Ziggo overgestapt omdat ik bij mijn dochter meerdere Italiaanse zenders in de app zag. De eerste dagen had ik dat ook heb uitgebreid tv. pakket. Maar sinds kort zijn verdwenen Canale 5, Italia1, en Rete 4...iemand een idee waarom? Rai zit er nog in en de gebruikelijk mediaset die je ook ziet zonder app.
Dus hoe kan dit?
4 Reacties 4
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
Misschien een belletje richting Ziggo? Kunnen ze je gegevens nakijken en aangeven wat er binnen je pakket beschikbaar is en waarom het niet meer werkt.

Of check hier ook even:

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/
Who Else
Topicstarter
Level 1
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb al gebeld met Ziggo ze zeggen dat dat aan Italie ligt die bepalen wat er in de app zit...maar vreemd dat ik het de eerste dagen compleet had...dat zul je nou altijd zien...zoiets van Heb ik dat? ?
K_Hlo

Level 8
  • 221Posts
  • 14Oplossingen
  • 94Likes
En je hebt het dan over de Ziggo GO app? Of bedoel je een aparte app op de Next box?
AoxoMoxoA

Level 17
T.E.A.M.
  • 3837Posts
  • 80Oplossingen
  • 2889Likes
In de app TV Italiana op de Nextbox zie ik al tijden dezelfde zenders. Namelijk in volgorde van opkomst Mediaset, Rai 1, Rai 2, Rai 3, Rai storia, Rai News 24 en Mediaset TGCOM24.
Canale 5, Italia 1 en Rete 4 heb ik nooit in deze app gezien. Ook niet op de oude Box Xl, waar dezelfde app op draait. In Ziggo Go zie ik alleen het reguliere kanaal Mediaset Italia.

Ik ben ook heel benieuwd welke app uw dochter liet zien, heeft zij die zenders nog wel?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic