1
Vraag
2
Reacties
Damien111111111

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Installatie next loopt niet door

De box eerst draadloos proberen te koppelen ,gaat niet . Nu geprobeerd bekabeld . Ik zie nu een mediabox met een pijl erboven die constant volloopt na enkele minuten start de box zichzelf opnieuw op en speelt het zelfde ritueel zich af . Klopt dit ? En duurt dit gewoon heel lang of gaat er iets niet goed ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Damien111111111
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi ,

Bedankt voor het reageren .

Ik weet inmiddels waar het aan lag , de connectbox moest nog geactiveerd worden doormiddel van connectie maken met internet via je computer/tablet/telefoon (ik had deze aangesloten en de lampjes branden etc ,ervan uitgaande dat er internet was de mediabox aangezet ,deze kon dus niets downloaden ) Dom van mij dus 😞 Daarna deed alles het zoals het hoort .

Bekijk in context

4 Reacties 4
rhendriks

Level 7
  • 164Posts
  • 6Oplossingen
  • 16Likes
Het scherm zoals in de foto hierboven betekend dat je mediabox de software probeert op te halen, dit kan soms een tijdje duren maar het herstarten komt me niet bekend voor...

Heb je de mediabox rechtstreeks met de internetkabel verbonden met de connectbox? (dus zonder extra routers o.i.d?)
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Beste Tip:

Zet de Next even uit. Herstart dan de Connect Box wacht 30 minuten advies moderators.

Zet als alles online is de Next weer aan, bekabeld natuurlijk en probeer het opnieuw.
Damien111111111
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi ,

Bedankt voor het reageren .

Ik weet inmiddels waar het aan lag , de connectbox moest nog geactiveerd worden doormiddel van connectie maken met internet via je computer/tablet/telefoon (ik had deze aangesloten en de lampjes branden etc ,ervan uitgaande dat er internet was de mediabox aangezet ,deze kon dus niets downloaden ) Dom van mij dus 😞 Daarna deed alles het zoals het hoort .
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7507Likes
Toppie en dank je voor je terugkoppeling ?

Gelukkig heb je de oplossing gevonden ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic