Beantwoord

Installatie next loopt niet door

  • 1 juli 2019
  • 4 reacties
  • 492 keer bekeken

De box eerst draadloos proberen te koppelen ,gaat niet . Nu geprobeerd bekabeld . Ik zie nu een mediabox met een pijl erboven die constant volloopt na enkele minuten start de box zichzelf opnieuw op en speelt het zelfde ritueel zich af . Klopt dit ? En duurt dit gewoon heel lang of gaat er iets niet goed ?

icon

Best beantwoord door Damien1111111111 2 juli 2019, 23:16

Hoi ,



Bedankt voor het reageren .



Ik weet inmiddels waar het aan lag , de connectbox moest nog geactiveerd worden doormiddel van connectie maken met internet via je computer/tablet/telefoon (ik had deze aangesloten en de lampjes branden etc ,ervan uitgaande dat er internet was de mediabox aangezet ,deze kon dus niets downloaden ) Dom van mij dus 😞 Daarna deed alles het zoals het hoort .
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
Het scherm zoals in de foto hierboven betekend dat je mediabox de software probeert op te halen, dit kan soms een tijdje duren maar het herstarten komt me niet bekend voor...

Heb je de mediabox rechtstreeks met de internetkabel verbonden met de connectbox? (dus zonder extra routers o.i.d?)
Reputatie 7
Beste Tip:

Zet de Next even uit. Herstart dan de Connect Box wacht 30 minuten advies moderators.

Zet als alles online is de Next weer aan, bekabeld natuurlijk en probeer het opnieuw.
Hoi ,

Bedankt voor het reageren .

Ik weet inmiddels waar het aan lag , de connectbox moest nog geactiveerd worden doormiddel van connectie maken met internet via je computer/tablet/telefoon (ik had deze aangesloten en de lampjes branden etc ,ervan uitgaande dat er internet was de mediabox aangezet ,deze kon dus niets downloaden ) Dom van mij dus 😞 Daarna deed alles het zoals het hoort .
Reputatie 7
Toppie en dank je voor je terugkoppeling 😊

Gelukkig heb je de oplossing gevonden 😉