Beantwoord

ik kan geen dagpas bestellen in deze regio???

  • 2 oktober 2019
  • 41 reacties
  • 1931 keer bekeken

ik heb vandaag de nieuwe mediabox next geïnstalleerd maar kan nu geen dagpas voor eredivisie bestellen. het systeem geeft aan dat dit niet in deze regio kan. nou lekker dan, dus geen voetbal ....pffff! dagpas bestellen via de mediabox lukt ook niet. en dat ging normaal wel goed via horizon xl
icon

Best beantwoord door Chivlikiroli 2 oktober 2019, 21:59

Via mijn ziggo moet je hem nu bestellen, dus niet via de Next
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

41 Reacties

Reputatie 7
Ik weet niet goed waarom, om eerlijk te zijn 😉. Je hebt zowel een financiele compensatie een extra korting op je abonnement en 3 maanden fox sports. Voor de duidelijkheid; die 3 maanden zijn 3 maanden, ook als het 2 dagen duurt voor het actief is 🙂. Ik denk dat we in deze zaak al ruim gecompenseerd hebben.
Fox Sports Eredivisie staat sinds gisteravond iets na 6en in de avond actief, zie ik! Kan je me bevestigen dat het werkt?
AHA ok . Bedankt voor je uitleg. Nou lijkt me dus dat ik recht heb op n jaar foxsports eredivisie 🤣😊🤭
Reputatie 7
Klopt, meestal wordt zoiets veel sneller verwerkt. Als een abonnement gewoon staat, alles is "rustig" en goed, dan gaat het vaak heel snel. In dit geval zijn er echter wijzigingen in je abonnement geweest, wijzigingen in apparatuur en dergelijke. Voor al dit soort wijzigingen komt er een "regel" op je klantnummer, die bepaalde statussen door moet lopen. En als in 1 zo'n regel een status nog niet afgerond is, wordt een nieuwe wijziging (die ook weer een regel wordt) niet verwerkt. Dus doordat er de laatste tijd sowieso al veel wijziging en gerommel rond je abonnement was, duurt dit allemaal iets langer 🙂.
Ok dat snap ik wel. Maar ik heb eerder 3 maanden zelf een abonnement genomen op eredivisie. En dat stond er altijd binnen 10 minuten op. Raar toch dat dit toen wel kon, een nu niet meer!!!
Reputatie 7
Ik weet niet wat er maandag besproken is, maar op die dag zie ik nog geen aanvraag van Fos Sports Eredivisie staan. Deze staat er sinds gisteren in (zoals je ook op de bevestiging hiervan ziet). Maandag zie ik enkel een financiele compensatie. Inderdaad een deel vergoeding voor het aanpassen van het abonnement, maar ook 30 euro extra als compensatie.
Fox spots is dus gisteren aangevraagd en het kan dus even duren voordat het actief staat.
Het klopt dat mijn rekening is aangepast. Maar dat komt omdat ik mijn abonnement veranderd heb .en de aanbieding heb gekregen. Maar volgens een medewerker komt er nog m korting voor al.dit gedoe.
Foxsports staat er vandaag ook nog niet op. Vanaf maandag dus al.......is geen 48 uur hoor, maar dus 4x langer.
Reputatie 7
Hey @Mirjam Majoor . Ah, ik zie dat er een paar dagen geleden ook al een financiële vergoeding gekregen hebt. Daarnaast zie ik inderdaad sinds gisteren ook 3 maanden gratis Fox Sports Eredivisie aangevraagd. Het kan 48 uren duren voor een nieuwe aanvraag volledig doorgelopen is. Nog even geduld dus 🙂
@Mirjam Majoor Begrijp ik dat het nu nog niet werkt?
Dan kan Lycke nog eens een poging wagen.
Ja, ik krijg 3vmaabden eredivisievgratis. Maar ik heb nu al 3 dagen erover gebeld en het staat er nog niet op. Elke dag zegt n medewerker, ik ga het NU doen. Maar nee hoor....nog steeds niet. Eerder stond het er in n paar minuten op. Klopt voor geen meter dit
Reputatie 7
Desalniettemin fijn dat het opgelost is, nu! Natuurlijk had dit eerder moeten gebeuren.
Is er iets geboden als vergoeding voor het moeten wachten?
Het is opgelost gelukkig. Een oplettende medewerker had gezien dat mijn contract niet goec stond. Gelukkig werken er ook mensen die wat slimmer zijn dan de rest.
Pfff! Het had dus direct opgelost kunnen worden😡
Reputatie 7
Hey @Mirjam Majoor .
Heel eerlijk? Ik zie door de bomen het bos niet meer. Wat voor kortingscode bedoel je? En wat is er op dit moment nog exact aan de hand? Gaat het om de (interactieve) diensten op de Mediabox Next, of om je internetverbinding (wi-fi) of beide?
Je geeft aan dat alles wat er veranderd is, is dat je een nieuw modem hebt. Maar in je eerste bericht heb je het over een nieuwe mediabox.

Het is me dus op dit moment allemaal niet helemaal duidelijk. Kan je me helpen? 🙂
En de mediabox next heb ik trouwens even uit gedaan om alleen op internet te zitten, maar internet blijft slecht. Dus ik weet t nu helemaal niet meer.
Dank je wel Bert! Echt weer slecht van Ziggo dit!
Pffff!
@Mirjam Majoor OK, ik begrijp het.
De activatie van de Next moet worden uitgevoerd.
Dit staat los van je internetverbinding voor zover ik begrijp.

Mocht je later toch nog internetproblemen hebben, laat het weten.

In ieder geval succes gewenst.☺️
Ok ik snap dat je wil helpen. Het enige dat er veranderd is, is dat er n nieuw modem op is gezet verder helemaal niets! Dus in de kabels, aansluitingingen weet ik veel wat, zit t niet! De storing zit bij de administratie van ziggo. Ik kan daar niets aan veranderen en jij ook niet. Ik vind t harstikke aardig van je. Maar ik ben al zeker 12 uur bezig deze afgelopen 3 dagen om het goed te krijgen. Verspilling van mijn tijd. Ziggo heeft vandaag zelf toegegeven dat ze fouten hebben gemaakt en die in de administratie opgelost moeten worden door een ict-er. Ik ga dus ook niet verder ploeteren, want het heeft totaal geen zin
Dan lijkt er een signaalstoring te zijn.
Dat kan tig oorzaken hebben, maar mogelijk kunnen we die vinden.

Kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een screenshot en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?
https://community.ziggo.nl/deel-je-tip-91/waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaardes-van-mijn-modem-29212

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
Er is trouwens wel Wi-Fi verbinding, maar ook via kabel aangesloten. Allebei een zeer slechte verbinding. Wel 100 % ontvangst, maar hij knalt er elke x uit of hij hapert enorm. Zwaar K!
Ik heb hier al meerdere antwoorden staan, dus lees ff terug. De Wi-Fi verbinding is vanavond nog slechter geworden echt vreselijk!!! En ik bel niet meer met ziggo, want zij kunnen niets, maar dan ook NIETS oplossen. Ze weten t niet, of ze maken fouten. Ben dr klaar mee!
Weet in ieder geval dat Ziggo een goede compensatieregeling heeft voor de dagen dat je niet van hun diensten gebruik kunt maken.
De periode en daarbij behorende compensatie kan pas bekeken worden als het opgelost is.
Of neem contact op met Ziggo of laat het hier weten, dan kan een Ziggo moderator dit voor je oppakken.

Als je nu nog zin hebt om het internet probleem op te zoeken, prima, of later, geen probleem.

Met welk apparaat heb je problemen met internet?
Gaat de verbinding via Wifi?
Hoi, nee dat heeft geen zin. De media next moet nog updaten. En doordat ziggo fouten heeft gemaakt, moet dit eerst opgelost worden. Ik kan nu niets doen. Maar als het niet binnen 5 dagen is opgelost, dan stap ik over. Ben er helemaal klaar mee. Internet doet t. Maar jemig, wat een slechte verbinding!!!!
@Mirjam Majoor Je hebt sowieso installatie garantie bij Ziggo.

Is er al een monteur ingepland om je problemen op te lossen?
De makkelijkste weg is via de chat.

De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten met de pagina in beeld.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
Moet kortingscode staan
Vandaag weer met ziggo gebeld. Wat blijkt....deze kortingscode was al bekend en t is n storing wat aan de nieuwe media next box ligt. Ze zijn ermee bezig, maar ze hebben voorlopig geen oplossing. Nou lekker dan. Dus zolang het probleem blijft bestaan, werkt mijn media next box niet optimaal. Grrrr!! Was ik maar nooit begonnen aan een andere media box. Internet hapert ook aan alle kanten! Ik kijk het tot woensdag aan, en anders ga ik over naar kpn. ben er zoooooo klaar mee. Internet werkte eerst helemaal prima. Nu dus ook niet meer!!!
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators,
zij hebben Ziggo achter hun naam staan,
vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.

De rest die je probeert te helpen zijn mede klanten van je.☺️